fredag den 24. april 2015

Julekort #4

I denne måned skulle den 24. ikke komme bag på mig, så jeg har været ude i god tid med mit kort. Og det er herligt :)


Jeg har trukket inspiration til dette julekort fra flere forskellige sider, og resultatet minder mig lidt om en juleløber - måske i en lidt mere moderne udgave. Kortets hilsen er en kombination af et udstanset ord samt et stemplet. Det udstansede ord er udstanset to gange: En gang i hvid, en gang i guld og derefter lagt ovenpå hinanden, således at det hvide ord får en gylden skygge. Jeg har derefter monteret ordet ovenpå et banner, som strækker sig henover den stemplede “løber”.

SÅDAN Cecilie lækkert stempelkort. Og jeg er lige i baghjulet på dig med mit kort. Jeg besluttede at vælte nogle af de lidt ældre ting fra lageret frem. Så de små punches tror jeg er noget af det første jeg i sin tid købte..


Og med lidt bling og en tekst fra Lawn Fawn samt en strimmel i julede rød/hvide striber som minder mig om en pebermyntestok blev dette resultatet.

Vi glæder os til to skønne dage i Roskilde Fifty og jeg. Selvom det var i maj det år, så er det præcis på forårs SAM i 2010 vi startede OSH, så vi starter vores jubilæumsfest og fortsætter i maj på bloggen.

Så er der julefif igen og vi glæder os til at se jeres april julekort. Hvor mange mon holder ved stadig væk? Måske I der skal på SAM finder lidt julepapir og får lavet et julekort?

Her har I ihvertfald Mr. Linky - brug ham nu FLITTIGT:


1.
You're first!
Mister Linky's Magical Widgets
To add your entry to the list, fill in the form below and press Next to add your thumbnail.
Your name: 
Your URL: 
Please leave a comment after linking... Thank you!
Click here for Mister Linky's name/URL cookie removal tool.


8 kommentarer:

Mette sagde ...

Søde julekort, begge 2 :-)
Og så fandt jeg ud af at man kan bruge mr linky fra telefonen - sejt...

Margit sagde ...

Rigtig søde julekort... nye gode idéer...
Jeg har også lagt på min blog, men Mr. Linky gider ikke lege med mig... så nu er jeg SUR!
SES :)

Margit sagde ...

Tak for hjælpen Charlie... så virkede det ;)
SES

Karina Beck sagde ...

Dejlige julekort fra jer!
Jeg håber, at jeg ser jer begge på SAM.

Anonym sagde ...

Rigtig flotte kort, dejligt at se så mange lege med, jeg også har været igang, og det er skønt at har styr på det endelig, fortsat god weekend, mvh Vikki

Annette / aka sagde ...

Rigtig flotte julekort I begge har lavet.
Jeg håber der hygges på SAM.

Lisbet M sagde ...

Der er altid så megen god inspiration at hente på OSH. Tak for det.

Charlotte sagde ...

Supersøde julekort begge to med stort grundlag for lidt lifting