tirsdag den 28. december 2010

Status på de kasser der skal afsted herfra om ca 1 uge

Kære alle - håber I har haft en rigtig god jul og måske nyder en lille juleferie pt. Her hos os i HQ har vi også julet og slappet lidt af - men nu er det snart hverdag - og jeg har en aftale med et fly der går mod Afghanistan den første onsdag i det nye år!  SÅ   SOS - jeg mangler kort - både her og nu - og fremover.

I skrivende stund har jeg 330 kort - heraf lidt over 200 Valentines eller på anden måde hjertekort. Jeg har hørt fra nogen af jer at der er kort på vej med posten - og TAK og HURRA for det - men hvis andre læser dette og tænker - jeg kan da godt lige nå at lave en håndfuld og sende til HQ - så ville det være PERFEKT. Jeg ved jo fra Danmarkskortet at der sidder rigtig mange gode støtter rundt om i landet, og mange bække små gør jo som bekendt en stor å! Mange af butikkerne har holdt en velfortjent juleferie og vejret har ikke lokket mig så meget rundt på vejene, må jeg med skam indrømme - så hvis der ligger kort i nogen af indsamlingskasserne ville jeg blive glad for at få dem sendt denne gang.  Please!!!

Vi nåede ikke at fotografere i dag i de lyse timer - men fra i morgen kommer der igen kort her på bloggen - jeg var bevidst om vi alle trængte til juleferie ovenpå bedriften med de MANGE julekort - men nu må vi have fut i fingrene og herinde igen. Det hold der modtager den kommende pakke rejser hjem i slutningen af februar og bliver afløst af nye folk. Det vil sige de lige kan nå at score nogle point ved at sende en sød hilsen til kæresten/ægtefællen. Hvor vores projekt var en overraskelse for dette første hold vi har støttet, så har den gode omtale jo gjort, at næste hold VED vi findes - og vi skal helst ikke skuffe dem vel? =0)

God tirsdag aften og glæd jer til at se de fine kort vi indtil nu har modtaget - på genkig i morgen. I det nye år har jeg planer om lidt ændringer her på bloggen og nogle andre nyheder - men det opdager I!

PS - de af jer der havde svært ved at læse teksten i indlægget med omtalen fra bladet Forsvar - nu ligger det på nettet - klik her det er side 12 og 13 der handler om OSH. Bladet tilgår alt personel i Forsvaret - så som man siger de fine steder "adel forpligter"...  =0)

Ingen kommentarer: