fredag den 16. marts 2018

Drengekort fra NHH design

Selvom foråret stadig lader vente på sig bringer jeg i dag nogle sjove Drengekort med et andet af Nadja NHH stempler. Både gode til drengefødselsdage eller en konfirmandhilsen. 

Først en fin ide, hvis man ikke er vild med at farvelægge motiver, så kan man fint sværte en baggrund og stemple ovenpå.  Skøn tekst, ikke? Den passer på mange voksne mænd jeg kender - så måske er det ikke kun i teen-årene den kan bruges??? Tihi.  

Her samme motiv plus drengen der står og hænger op ad noget. Mange fine muligheder. 


Jeg kan også godt lide de stemplede penselstrøg bag til lykke kortet. En hurtig omgang farve giver det. 

Tak for de lækre kort Nadja og co.  

Husk I kan deltage i lodtrækningen om marts måneds lækre præmie fra Nadja. Den ser sådan ud:

Der er både de skønne biler vi har vist kort med og en fræk kanin, som kommer i næste indlæg. 




9 kommentarer:

Tina-Smedegaard sagde ...

Ja,det er nogle lækre kort.gode idéer til når jeg skal bruge mit nye stempelsæt.

Bodil Bording Hansen sagde ...

Skønne kort, og fine farver ;o)

Nilje sagde ...

flotte korte ! :)

Annette / aka sagde ...

Sikke fine kort med Nadjas stempler. Flotte farver med knad på.

Sanne jensen sagde ...

Så fine kort lavet med nogle rigtig fede stempler og farver

Troldinden sagde ...

De er så super flotte de nye stempler, og jeg vil utrolig gerne have fingre i nogle af dem :D
Fine kort :D

Mette Hvistendal sagde ...

Så lækre kort. Tak for inspiration. Glæder mig til påsken hvor jeg efter 5års pause har planlagt at skulle igang med at lave kort.

Lisbet M sagde ...

Lækkert stempeldesign - de må godt komme hjem til mig og bo!

Unknown sagde ...

De stempler er perfekte til min nye last Copics. Kh 10na