mandag den 11. december 2017

11. December J for julekortevent hos Jean i Helsinge

Disse fotos stammer fra en Julekorteventdag hos Jeans Scrap stue i Helsinge. Vi var Jeans designteam, min nabo Heidi, Fifty og jeg. Jeans Scrap stue - det starter nemlig med "J".

Er I klar til at høre hvad December måneds præmie bliver???

EN JULEGAVE - for det starter også med J - og det er en af de store og gode, for Rikke Bagger har igen tilbudt os en billet til Scrap-a-Mania weekend i Sorø (10. - 11. februar 2018) og på trods af at det er en JULEGAVE, så trækkes vinderen blandt alle december måneds kommentarer på den sidste dag i året kl. 17.00. Hvem mon det bliver????

Et af mine kort - denne die var ny på det tidspunkt. Snefnugmønster i baggrunden. 

Tror det var Heidi der stod for denne flyvende julemand. 

Her er jeg til gengæld HELT sikker - det skønne pingvinkort har Heidi lavet. 

Fin snefnugkrans sværtet lyseblå og lækkert dansk stempel. 
Tak for besøget. I morgen er det K-dag, så viser vi julekort igen, ja vi gør.


11 kommentarer:

Tina-Smedegaard sagde ...

Sikke nogle søde og forskellige kort.
God inspiration.

Mette sagde ...

Skønne kort :-) jeg skal vist på jagt efter det fine juletræ 😊🎄

Pia Anny Lizzi Hansson sagde ...

Flotte og insperende kort

Conny sagde ...

Hyggeligt at julemanden kommer i sin kane og giver så flot en gave. Mon det er ham på kortet?

Charlotte sagde ...

Sikke nogle skønne kort. Lige min stil alle sammen😃

Margit sagde ...

Skønne kort...
Er da fuldstændig VILD med de pingviner...!!
Rart med flere idéer ;)
knus

Bodil Bording Hansen sagde ...

Super flotte kort, det er utroligt at der
kan laves så mange forskellige kort over det
samme emne, det er nu sjovt :o)

Sivsko sagde ...

Hvor er det bare nogle skønne kort og fine idéer - og sikken en præmie - det ville da være så skøn at vinde

Jean sagde ...

Skønne kort. Hold op hvor er de pingviner bare nuttede 😍

Heidi / Heroly sagde ...

Nej da. Havde helt glemt de kort. Jeg var vist i min lyseblå periode, for de tre nederst kort er mine. Gidt husket Charlie.

Annette / aka sagde ...

Skønne, smukke kort og sjove pingviner. Og dejligt at se lidt fra Heidis lyseblå periode. LOL.