tirsdag den 3. oktober 2017

Ny måned og ny sponsor.

ÝI oktober måned er det Gummiapan, der forkæler os med disse to lækre dies:


Når jeg ser rækken af huse og kaffekruset tænker jeg på en Gevalia reklame, men der er et hav af andre gode ideer og fine kort i de to sæt dies.

Som altid går præmien til en heldig person, der har lagt hyggelige kommentarer herinde i denne måned. 

Meget apropos så jeg netop en del fine julekort i gåt, hvor jeg fik gjort 750 julekort klar til forsendelse. Nu venter vi lige på dem, der måske kommer hjem via Convention og dem der er på vej fra Djursland. Så går der kasser afsted midt i oktober.

Tak for præmien til Gummiapan - her et par kort fra julebunken, netop med dies fra Gummiapan:


Rettelse disse kort er alle tre fra Annette (aka) er de ikke fine???  


Her har hun haft travlt med at stemple den mindste julemand som baggrunds

Ellers venter jeg lidt endnu med julekortvisningen, det plejer vi jo at hygge med senere på året.

Men I kan glæde jer både til det og til de mange andre kortmotiver jeg kan vise frem.







22 kommentarer:

Tina M. sagde ...

Meget fine kort med den søde nisse fra Gummiapan. Og lækker præmie 😊👍
Mange hilsner fra Tina M.

Ruth Tingleff sagde ...

Rigtig søde julekort. Gummiapans dies er bare så fine. De ville da være dejlige at vinde.

Jean sagde ...

Wooew en lækker præmie..
Skønne julekort, det da vildt flot at der er kommet så mange julekort allerede...
Glæder mig til at se mere inspiration til julekortene i år..

gretheB sagde ...

Søde julekort og en superflot præmie..:-)

Annette / aka sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Annette / aka sagde ...

Lækker præmie fra Gummiapan. Men de har jo kun lækre ting 😀
Alle 3 kort er altså mine. Jeg er nemlig vild med de dmå søde nisser.
Randi og Solveigs mor Grethe laver skam fine kort, men ikke lige de her.....
Tak for rigtig hyggeligt selskab på SAM. Det var jo helt vildt med alle de kort du fik med hjem.

Heidi-Birgitte Mortensen sagde ...

Det er lige før, at der er kortslutning grundet idémylder på øverste etage ved synet af de to diesæt, men så er det godt, at der kan tilbydes brandslukning ved hjælp af kold cola og en lille kommentar herinde - så kan håbet nemlig tøjle flammerne lidt, så de kan brænde stille og roligt, indtil den dag, hvor de måske kan blive til virkelighed. 😊
En noget så dejlig nat og ny dag til alle scraphoveder og tak for dejlig inspiration både her og på Facebook ! 👍🏼😊
Kh. Heidi

MosteH sagde ...

Sikke mange kort du har pakket. Det er skønt. Det er nogle søde julekort.

Stinne sagde ...

Fantastiske kort fra AKA, og super ide at bruge den lille nisse til baggrund stempel.
Jeg syntes altid at kortene herinde giver skønne nye ideer! Og glæder mig til jul hvor vi skal se en masse nye ideer!!

Lavlunds Krea sagde ...

Super lækker præmie. Og hvor er det fedt at så mange støtter op om at vores udsendte kan sende hilsner hjem!

Mette Neele sagde ...

Skønt at nogen har overskuddet til at glæde andre ���� Kæmpe cadeau!!!

HeidiW sagde ...

Så fine kort og fed ide med den stemplede baggrund 👍😊

Sol-Britt sagde ...

Super flotte julekort og genial ide til netop kort til osh

Tina-Smedegaard sagde ...

Er vild med de små nisser!
Også nogle lækre dies!

Cille sagde ...

Skønne dies. Elsker Gummiapans dies der er fine og til en god pris. Og se hvilke søde kort der kan komme ud af deres skønne produkter.

Diana sagde ...

Skønne kort - fantastisk med hjemmelavet mønsterpapir ��

Pia Larsen sagde ...

Mums, en lækker sponsorpræmie. De små huse er bare så søde 😄

karenmariehansen sagde ...

Meget fine julekort, jeg er især vild med den lille elg/rensdyr!

Sivsko sagde ...

Meget flotte kort fra aka:) og dejlig præmie fra gummiapan

Bodil Bording Hansen sagde ...

Søde julekort, og en skøn præmie 😊

Camilla sagde ...

Sikke en sød præmie og rigtig søde julekort :)

Dortesjs sagde ...

Rigtig søde julekort. Gummiapan dies er bare lækre ;O))