onsdag den 24. maj 2017

Julekort #5 hos OSH

Så kom der gang i sommervejret og på høje tid! Heldigvis kom der også gang i mit julepapir, så denne gang er det min tur til at prøve at være den, der står for vores julekortindlæg. :0) Og NEJ det er ikke som straf for at jeg missede det i sidste måned, de andre har bare for meget om ørerne denne gang.

Gummiapans fine hjort i guld troner på grøn baggrund og kulørte lysguirlander. Men kortet er også til en lille dansk familie i USA der hedder Hjort og derfor passer det nok fint. Den lækre god jul die er også fra Gummiapan, de har altså mange gode dies til rimelige penge. 

Rød, grøn, guld "og kulørte lamper"
Det lille hjerte i O'et er fra et MFT blueprint sæt, men kunne også have været en lille punch.

Her kommer Mr. Linky i håb om at der denne måned er en masse af jer derude, der kan dele deres julekort og inspiration herinde, sidste måned gik det lidt sløvt. Tror måske vi alle havde travlt med at pakke ud efter SAM? =0)


8 kommentarer:

Jean sagde ...

Skønt julekort...
Jeg er også blevet helt vild med alle de skønne ting gummiapan laver..

Margit sagde ...

Hvor er det et SUPER sødt kort med en god anvendelse af de små julepærer.
Har slet ikke tænkt jul når jeg sad med det papir!! =0)

Jeg har fået brugt noget forskelligt jule-dimseri...
Synes altid at jeg har overskud fra en kort-produktion, så denne gang blev det et miks af overskud fra tidligere julekort.
Tror, at grenen muligvis (!!) er et lån fra Charlie..??!! Tak hvis jeg har ret!!
Der blev 8 kort i lidt forskellig udgave, - men alle med "JUL", som tema.
God dag (og miniferie til HQ incl. FIFTY...

Annette / aka sagde ...

Så fint er kort du har kreeret til julen 17. Og lækkert baggrundspapir.
Jeg har endnu ikke fået lavet et eneste julekort endnu. Men håber da endnu.......

Bodil Bording Hansen sagde ...

Et rigtigt fint julekort, den hjort kikkede jeg også på, da vi var på Sam 😊🤔😊

Conny sagde ...

Sikke en flot tekst - og stor. Hvor mon den er fra???
God sommer til alle.

Sivsko sagde ...

Dejligt julekort og skønt sommervejr :)

Ruth Tingleff sagde ...

Rigtig sødt julekort. Ja, Gummiapan har mange gode dies til rimelig penge.

Lisbet M sagde ...

Gummiapan har sådan nogle lækre ting, og her er de brugt så fint!