mandag den 23. december 2013

23. december - dagen før dagen - og vinder nr. 3

Så er det bare så tæt på at være juleaften - men jeg håber der alligevel lige er nogen der får tid til at læse hvem der vandt i lodtrækningen om adventspakke nr 3.

Der var 120 kommentarer denne uge - og her er vindernummeret:


Og det var en kommentar der så sådan ud:

Sikke en spændende gave du har fundet... Og skønt kort... Det er bare så super skøn en die... på 16. december ny pakke - vinder af uge 2 og julekort

Og det er Signe Bendorff der har skrevet den - STORT til lykke til dig Signe - og tak for dine bidrag til OSH i årets løb - sidst på SAM. Dig skal jeg selvfølgelig også bruge en postadresse på - men OSH holder juleferie så vi kommer først på posthuset lige inden nytår - postkasserne bliver nemlig henholdsvis taget ned af PostDK - eller sprængt i luften af nogle møgunger der ikke tænker på at andre menneskers post kan ligge i postkassen og blive ødelagt!! Vores nærmeste røde postkasse røg i går nat kunne vi høre.

Dagens præmiebilleder er fra en af OSH's trofaste og i 2013 STORE sponsorer - nemlig Gitte fra Hobbyboden - der jo fik den fantastiske ide at lave et OSH stempel med danske tekster - der også kan bruges til andre kort - og her er et sæt til en heldig vinder:

Jeg elsker selv disse stempler og I får dem at se på kort næste år også.
 1000 tak søde Gitte - jeg håber du også fik solgt en masse af dem - for der er altid mange der efterlyser danske tekster. Du har støttet os lige fra vi startede og det er vi så taknemmelige for!  =0)

Og vi viser jo en præmie mere - den er fra en anden sponsor Linda fra Scrapper - der på et af de events vi har deltaget i gav os nogle af de fine små stempler med tekster - her et af de sidste vi har gemt til en særlig lejlighed - det er så NU:
hip hip HURRA - det kan man jo slet ikke undvære, vel?
Også mange tak til dig Linda - vi har haft stor glæde af stemplerne i flere lodtrækninger siden vi fik dem.

Dagens julekort er valgt af Fifty - så der kan jo ikke være tvivl om at der er en bamse på det. Det er lavet af dygtige Vikki fra Fyn (som har lovet at lave en blog i 2014 - og vi GLÆDER os til at kunne se alle de fine ting hun laver der):
Fint farvelagt Forever Friends bamse i et lille fint rundt snelandskab med bling.
 Resten holdt i lilla farver - lækkert ikke.
Det gode ved denne type kort er at de sagtens kan sendes som julekort men også egner sig til en hilsen i januar hvis der er blevet et par kort tilovers.

Juleblogindlæggene lakker mod enden - men vi blogger nok et par gange endnu i 2013 - og I får helt frem til 30. december til at kommentere her i den sidste adventskalenderuge - for vi trækker først en vinder efter 20.00 den 30.12.2013.

14 kommentarer:

lam sagde ...

Tillykke til Signe go sikken et skønt kort

kortmager sagde ...

Tillykke Signe med den pakke, du får!
Sødt kort.

Annette / aka sagde ...

Tillykke til Signe med den fine præmie.
Det var dog en dejlig nyhed at Vikki får en blog...... gad vide om du ikke har haft en finger med i det ?
jeg vil glæde mig så meget til at se en masse af Vikkis smukke kort på egen blog !

Gittes stempel er alle tiders præmie, for det er bare et must til os scrappere.

God jul til alle i HQ.

Tina M. sagde ...

Tillykke til Signe med den fine præmie :)
Og glædelig jul til HQ. Tak for det store arbejde du lægger for dagen.
Mange julehilsner fra Tina M,

Bodil Bording Hansen sagde ...

Tillykke Signe med Præmien, og dejligt kort fra Vikki, det er dejligt at hun også får en blog så kan jeg også skrive en kommentar til de fine kort, herligt :0)
Knus og glædelig jul. Bodil

Mutte sagde ...

Tillykke til Signe. Hvor er det et dejligt bamsekort.

Margit sagde ...

STORT til lykke til Signe.... det var en super lækker præmie... mine stempler har været brugt flittigt.
Og super fint kort fra Vikki.... og det med at hun vil blogge i det nye år... det GLÆDER jeg mig til!! ;o)
Juleknus og varme kram til hele HQ

Pia Larsen sagde ...

Tillykke og God Jul til vinderen :) Og selvfølgelig også God Jul til alle Jer andre ;)

Signe Bendorff sagde ...

Hov det er jo mig... Hold da op, mange tak. Det var da en dejlig tidlig julegave at få, nu hvor man bare kigger lidt rundt mens ungerne falder i søvn. Eller måske det skal kaldes en fødselsdagsgave, for kommentaren er skrevet på min fødselsdag :)

Maryann Laursen sagde ...

Stort tillykke til Signe med gevinsten, og sikken et flot kort der er vist her også, med den fine bamse på.
Rigtig god jul til jer alle derinde også. Håber den blir skøn med masser af familie og venner omkring.

Stinne sagde ...

Tillykke til Signe skal lyde herfra også. Og glædelig jul til jer i hovedkvarteret for OSH
Charlie, som kone til tidligere soldat, og veninde til flere ex soldater og nuværende soldater, tak for dit umådelige store arbejde og engagement . Knus

Anonym sagde ...

Tillykke til Signe, sikkert en dejlig bonus julegaver. Ja, ved ikke hvornår blog kommer da jeg er håbløst med computer ting men har vært så inspired af af så mange fra OSH at jeg gerne vil prøv. Ha en rigtig god jul allesammen, mvh Vikki

Jytte sagde ...

Tillykke Signe ... skønt stempelsæt, du har vundet.

Rigtig glædelig jul til alle bag OSH. I gør et fantastisk arbejde og jeg er sikker på, at de mange kort glæder rundt om i de danske hjem.

Heidi / Heroly sagde ...

Tillykke til Signe. Jeg købet stemplerne på SAM og glæder mig til at komme igang med at bruge dem, nu hvor julekort-ræset er overstået. Glædelig jul til alle her i blog-land.