lørdag den 24. juni 2017

Julekort #6 hos OSH

Nu er vi nået til sjette måned af året, så nu er der kun 6 måneder tilbage til juleaften! Hvor i alverden blev det første halvår af?

Vejret er blevet varmere (forhåbentligt) og selvom det kan virke lidt bagvendt at tænke på julesæsonen, så er det lige netop det vi gør. Atter er Operation Skriv Hjem banden (eller dele af den) klar med lidt lækker inspiration til jeres julekort :)

Pia her - jeg har valgt som sædvanligt at tænke klassisk og enkelt. To gamle stempelsæt fra engelske Clearly Besotted er blevet vækket til live på dette kort. Og det lækre bolche stribede designpapir fra svenske Gummiapan danner baggrunden.


Da jeg deltog på Scrap-A-Mania i foråret havde svenske Gummiapan nyt 6x6 designpapir med. Og da jeg så det fine stribede papir, måtte jeg bare eje det i de klassiske farver. Denne røde er bare perfekt til julekort.


Så kastes snebolden videre til Cecilie. Charlie må I undvære denne gang, da det nu er hendes tur til at være "ophængt" andetsteds ;)



Jeg har også lavet et super enkelt kort i denne måned (inspireret af et kort jeg har set hos Danielle Walls), og jeg har brugt de klassiske julefarver rød, grøn og hvid til mit kort. De tre striber af farvet karton er sat sammen med washitape på bagsiden, hvorefter har jeg udstanset "Merry Christmas", så det går hen over alle tre farver. Eneste øvrige dekoration på kortet er de uundværlige pailetter.

Det er muligt Mr. Linky bliver lidt forsinket denne gang. Men bare rolig, han skal nok dukke op. Bare hold øje med denne blogpost :)

Så er jeg klar med mr. Linky - vi har været en tur ude i de store skove ved Pennsylvania og der var netforbindelsen ikke særlig god/stabil. Men nu kan der linkes og når jeg får sovet lidt og pakket ud får jeg nok også julehygget lidt. Så linker jeg også denne gang. =0)




4 kommentarer:

Sivsko sagde ...

Det er super fine julekort fra jeres hånd :) og ja hvor bliver tiden af - allerede 6 måneder til jul

Mette sagde ...

Sikke nogle flotte julekort I har lavet :-)

Lisbet M sagde ...

Så enkle og fine kort!

Margit sagde ...

Rigtig søde kort I igen har præsteret.
Det er vanvittigt som tiden flyver af sted!!!
Hermed mit bud på månedens julekort.
Knus til HQ