tirsdag den 11. januar 2011

TirsdagsTAK # 1


Som tidligere nævnt er det her OSH takker for modtagne kort og viser et udsnit af dem. I skrivende stund er det stadig nogle vi modtog lige inden kassen gik afsted ved årsskiftet, men jeg glæder mig til også at vise jer nye kort når de begynder at ankomme. =0)  HUSK jeg og OSH kassen er med på Scrap'n'Dream (TAK Annette) så der kan I også aflevere. Og TAK fordi I har taget så godt imod de nye tiltag her på bloggen, der er ovenikøbet allerede to sponsorer der har meldt sig - det hører I mere om på et tidspunkt - men det er helt sikkert præmier jeg selv gerne ville vinde!!

Allerførst får I lige en lille tak fra pigerne i Kuffen i Camp Bastion.  Netop disse piger har været utroligt søde til at melde tilbage så jeg er glad for de bliver lidt endnu. Samtidig tror jeg de er rigtig gode til at hygge om soldaterne, støtte og hjælpe og skabe en rar stemning, noget der jo især er vigtigt, når der desværre sker tab som forleden dag! Her er hvad de skriver i deres mail til OSH.

Hej Charlie!


Det lyder bare godt at der er flere kort på vej!


Vi har netop besluttet at tage et par måneder mere, så vi regner med at være her indtil slutningen af april, kun afbrudt af 14 dages leave i slutningen af februar. Men når vi rejser skal vi helt sikkert nok give informationen videre til vores afløsere!

Både vi og soldaterne sætter stor pris på dit og de andre frivilliges arbejde og store engagement!

Mange hilsner fra
Mette og Lene

Så denne TAK er hermed viderebragt til jer allesammen.

Og her kommer så lidt andre kort at kigge på. Den dag Cecilie var på besøg kørte Sarah (som også har været en af storleverandørerne) også nordpå og hun lavede bl.a. disse kort:

Her tekststempler på vellum sat over mønsterkarton og med 3 fine hjerter i karton der glimtede lidt.

Og her en fin serie i douce farver med fine stempelmotiver og tekster. TAK for dit bidrag Sarah !

Og minsandten om værtinden ikke også selv fik kreeret lidt kort - man bliver jo nemt inspireret i så godt selskab. Her har jeg TYVSTJÅLET Cecilies lækre sejlgarnssløjfeide på det øverste kort. Det nederste har hjemmelavede små tekster kombineret af en tekst skrevet i Word og et lille rødt hjertestempel :

Takkekortet har jeg haft lavet før - men der var stadig lidt rester i samme nuancer - så det blev kopieret igen:

Og her forskellige varianter af hjertetemaet :

6 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Dejligt med besked om tilfredshed fra "kunderne". Og de skal jo også gøre et arbejde med formidlingen.....så der er mange, der gør en indsats, for at alt dette lykkes så godt.
Og så vil jeg, efter at have set alle de flotte kort igen, sige, at dette er den største inspirationsblog jeg kender. Tætpakket med billeder af alverdens forskellige kort.
Skønne restekort fra Cecilie igen. Mine rester må være forkerte, for jeg kan ikke lave noget der bare ligner .......tænk hvad hun kan få ud af små lapper !

Anonym sagde ...

..ha-ha - ja, jeg tror også, jeg har de forkerte rester liggende derhjemme - super skønne fra Sarah :-) Hilsen Tina M.

Karina Beck sagde ...

Flotte kort.
Dejligt at høre, at kortene stadig bringer lykke.

Mette sagde ...

Mine rester ligner heller ikke noget i nærheden af de kort, som du viser her ??? Det må jeg gøre noget ved...

Mette Hvistendal sagde ...

flotte kort og dejligt at høre at kortene bringer lykke

Linn sagde ...

masse flotte kort og supert tiltak til andres glede :)