onsdag den 13. december 2017

13. December Lys og Luciadag

Heldigt det lige passede i dag med det L. For denne portion fine kort er igen fra en anonym pose.

Jeg gik ofte Luciaoptog som barn - men var korthåret og blev derfor aldrig Luciabrud - lad mig høre hvem af jer der har været Luciabrud?

Lag på lag i kraft og hvidt. Et par strimler Washitape, et stempel og en fin kristtjørndie. 

Die med Lysdekoration og julestjerne.

Patchwork"blomst" bag julestjerne, enkelt og fint.

Grøn krans med julestjerner.

Se LIGE dette sjove og enkle HO HO kort - lag på lag - udskåret juletræ, hvide strimler under og røde perler. 

Og en fin lille snemand der kigger op i himlen
TAK for kortene - og igen gælder det at vi gerne retter dette indlæg til, hvis vi modtager navnet på personen bag kortene.




4 kommentarer:

Heidi / Heroly sagde ...

Søde kort og igen bliver jeg bekræftet i hvor skønne og forskellige hjemmelavede kort er.
Og ja - langt lyst hår med ABBA pandehår havde jeg i 70’erne, gik samtidig til kor hos præstens kone, så jeg har da haft ild på hovedet et par gange. Skræmmende at skulle gå ind i en stille mørk sal fyldt med mennesker som den første, så kun min spæde stemme kunne høres - men meget stolt var jeg bagefter.

Sivsko sagde ...

Hvor er det bare nogle super fine kort :) - men desværre nej aldrig lucia brud, jeg har altid været for kort i den ene ende :) havde ellers langt lyst hår

Margit sagde ...

Flere super fine kort.
Jeg er VILD med snemanden... sikken en god idé...
Og nej til Luciabrud...
Langt RØDT krøllet hår var ikke IN til den seance :o(
God dag...

Lisbet M sagde ...

Det var heller ikke mig, der gik forrest! Men pyt - nu kan vi sprede lys med vore kort:)