tirsdag den 24. oktober 2017

Julekort #10

Bare så I ved det! Nu er der kun 2 måneder til juleaften....og det er butikkerne sandelig også klar over. Allerede nu bugner nogle butikker af julepynt, stearinlys og andet godt til pyntning af sit kære hjem. Nu er det vist også på tide at komme i gang med årets julekort. Hvis de skal sendes ud med posten, må man vist hellere være i ekstra god tid i år ;)

Denne gang har jeg haft gang i die-cutting og absolut ingen stempling. En rigtig fin kristjørn die med lækre stitched kanter. En ekstra bonus var at få brugt nogle gamle stumper af grønt og rødt designpapir.


Jeg fik sørme også liv i min hvide Sakura Gelly Roll pen. Elsker de detaljer man kan lave med nogle få hvide streger. Die-cut teksten er fra svenske Gummiapan.


Så er det næste OSH-kvindes tur til at byde på juleinspiration....

Hvad mon Cecilie har fundet på?


Cecilies tekst kommer senere, men jeg ved det er nogle nye stempler - de ser godt nok fine ud og dejligt julekort i utraditionelle farver. 


Hvad med Charlie - hvad har du fundet på? 

Jeg kommer ilende her Pia, ligesom den lille julepige med pakkerne. Baggrunden med de fine guldembossede julekugler fik lidt ekstra bling i den ene kugle, og en gammel QK die med "be jolly" kom frem i lyset.

Sjovt nok er der også rødt og grønt på mit kort plus lidt glimmerguld som matte.


Og den længe ventede Mr. Linky kommer her - jeg skal ikke trætte jer med tekniske forklaringer - men Mr. Linky SKAL ligge nederst i indlægget - og da han er en usynlig herre i indlægget når vi laver det - kommer man nemt til at "invade his space". - Så derfor har jeg møbleret lidt rundt i dette indlæg så han kan komme på plads.

Selvom fristen først udløber på tirsdag aften, kan jeg røbe at I gjorde det igen - der er OVER 10 links til julekort i oktober måneds indlæg, så Fifty finder lige en lille hyggeting til en af jer. ;)

Er I lige så flittige her i dette indlæg - nu er der mulighed for at linke....


8 kommentarer:

Sivsko sagde ...

Hvor er det bare rigtig søde julekort i har fået lavet :)

Annette / aka sagde ...

Så fine julekort I alle 3 viser. Og egentlig ret forskellige.

Margit sagde ...

Som sædvanlig tryller I alle tre de fineste julekort frem.
God WE

Conny sagde ...

ok, så bliver jeg igen inspireret. Jeg tror, jeg skal have mine jule-magnoliastempler frem. Glædelig November til alle.

Charlotte sagde ...

Fine fine julekort.
Hvor er mr. Linky?😃

Ruth Tingleff sagde ...

Super søde julekort allesammen.

Margit sagde ...

Velkommer mr. Linky...
Så er jeg også med i lotteriet ;)
God dag/aften til HQ <3

Mette sagde ...

Tak for inspirationen :-)