lørdag den 17. december 2016

17. December. Julekort fra Nikolette og scrapklub

Der er ikke noget mere hyggeligt end at lave kort sammen med gode venner. Når vi så ovenikøbet er så heldige hos OSH, at nogen af vores trofaste kortmagere får lyst til at udlære flere OSH-leverandører bliver det jo endnu bedre. Så tak for det Nikolette og dejligt du samtidig lærer fra dig hvad angår de få men vigtige tips og regler med denne slags kort. :0)

Jeg ved Else var med i gruppen og skriver de øvrige navne på når min hjerne kommer i gear !

Der må være en kant selv på julekort og her er den fin og stribet. Lækre lag på lag hjerter og fin kristtjørn kvist. 

Har selv haft svært ved at bruge disse blokke med scallopkant der ikke helt passer på et lille kort. Men se her hvor fint det virker selvom man lige cutter en haps af.

Det samme gælder her. Meget julet med en engelsk postkasse.

Julehjerter og i rødt og Hvidt. Så fås det ikke mere dansk og dejligt.

Til sidst ud i dyreverdenen med denne dejlige hjort, der står og taver sig igennem GOD JUL.

God weekend allesammen. Jeg skal nå mere end jer nok kan de næste to dage, men har også i baghovedet at JUL bliver det også i år uanset hvor klar jeg er.  Pyt hvis noget smutter. 

8 kommentarer:

Margit sagde ...

Super søde julekort.
Rart med nye idéer ;)
God dag til HQ

Mio sagde ...

Rigtig dine julekort Nicolette og Co har lavet dejligt : )

EttenA sagde ...

Fine kort - og dejligt at der hele tiden kommer nye folk til!

Anonym sagde ...

Super kort, dejligt at få nyt inspiration , synes også det var super at se hvordan de 'scalloped edged paper' kunne bruges, jeg klip mine af og det er syndt, blev endlig færdig med privat jule kort....jubiii, jeg laver dem samme med OSH kort næste år, det er mening ihvertfald ! Rigtig god weekend, mvh Vikki

Annette / aka sagde ...

Rigtig søde julekort. Flot måde de scallopkanter er brugt på. De er lidt besværlige....men er alligevel endt på lageret her. (Som så meget andet .....) Så tak for ideerne.
Jo Charlie. Det bliver jul den 24. Uanset om vi er færdige eller ej. Og du er ikke alene om at være travl lige nu.
Knus.

Pia Larsen sagde ...

Det er så dejligt at følge med dag for dag med al den lækre julekortsinspiration :) I dag er ingen undtagelse. Selv en CAS pige som mig, kan spotte masser af fine detaljer og inspiration her.

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Fine kort og ja, det er skønt, når de gode projekter "går i arv" 🙂

Sivsko sagde ...

Skønne kort