søndag den 3. juli 2016

Skønne børnekort fra Annette (aka) og Fifty med månedens præmie

Allerførst det lovede foto af Juli måneds præmie fra Life of Scrap. Vejret havde sendt Fifty i hi helt uden for sæsonen, men jeg har nu rusket ham vågen og han stillede pænt op til photoshoot med de to fine label dies. De ser ret smarte ud - for der er 3 i hver så man har enten 6 forskellige labels bl.a. til sine stemplede tekster - eller 2 sæt der kan være lag-på lag. Dejlig præmie og tak til Susanne og Life of Scrap.

Sovetrynen Fifty overtalt til at komme på arbejde på en søndag.  =0)
Vi kommer på endnu mere arbejde Fifty og jeg - for der skal snart sendes kasser igen, så de af jer der har mulighed for det, må meget gerne aflevere kort i næste uge (vi har deadline den 8. juli) så der kan komme kort afsted også til det nye hold vi der er sendt ud i verden.

Annette (aka) sendte en kasse for et par dage siden - og dem har jeg fået fotograferet i dag. Mange og mange forskellige fine kort og tak for det Annette og fint sorteret af Henriette har jeg hørt =0). Her får I et udvalg af børnekortene:

Fin stjernebaggrund og sød række tøjdyr bringer "en hilsen fra mig"
Stjerner er ALTID godt til drengekort - her med sødt papir med alle slags biler og så er der en foldet stykke bånd med prikker. Flere lag og noget blødt (her båndet) gør rigtig meget på sådan et kort, ikke?
Og nej - jeg stammer ikke - men ville lige vise dette kort - som nærmest er negativet af det andet kort. Her er cirklen med stemplet bagest og der er hul i bilpapiret. Også smart - og måske kan I se der er enkelte biler med glimmer - men BARE rolig det er den slags papiret er født med - dvs. det er forseglet med et blankt lag så det ikke drysser. 
En fræk lille abekat siger hej på dette kort. 
Som det sidste kort i denne omgang - et sødt stempel som jeg faktisk også har - det skal da frem igen.
Den lille søde bi lærer musen at flyve (incl. lidt hjælpemidler) så de kan komme frem med "en hilsen fra mig".

TAK for de mange sjove og fine kort Annette, vi viser en LOVE serie et flyverkort og en "sig det med blomster" serie på et senere tidspunkt.


11 kommentarer:

Bodil Bording Hansen sagde ...

Super søde børne kort i nogle dejlige farver 👍🤗👍
Knus herfra 😉

Jean sagde ...

Hihi kan nu godt forstå Fifty gik i hi, med det her mærkelige vejr kan han da ikke finde ud af om det er efterår i Danmark nu :)

Sikke nogle skønne kort i har fået :)

Fortsat god halv regnvejrsdag :)

Maryann Laursen sagde ...

Hvor er det da nogle super søde kort her fra Annette igen, og er da helt enig med Fifty i, at der er bedre under dynen i disse dage, for det er da både koldt og klamt i disse dage her Brrrrr

Malene sagde ...

Hold nu op nu fine kort. Og det er da en rigtig fin ide med den "negative" cirkel og den lille snip af et bånd.

Og på trods af vejret er det da godt der kom lidt liv i ham fifty alligevel :)

EttenA sagde ...

Super fine kort og en dejlig præmie😊

Camilla sagde ...

Lækker præmie og flotte, søde og sjove børnekort.

Annette / aka sagde ...

Lækker præmie der igen er på højkant.
Sjovt du kender stemplet på nederste kort Charlie. Det er faktisk et aftryk jeg har fået af dig for flere år siden......og aben (og elefanterne) er aftryk fra Margit. Jeg har bare været nede i bunden af stakkene.....LOL.

Sivsko sagde ...

Så fine kort - jeg når ikke deadlinen - hele mit værelse ligner !!!!!!!!!!!!!!!!!! - så jeg kan ikke finde noget - det må vente til næste gang :)

Heidi sagde ...

Sikke mange skønne kort, du har fået lavet her Anette

Hanne Byskov sagde ...

Annettes kort de er altid så fine og til at blive glade for, - måske har hun haft hjælp af Henriette til bigshotten.

:)

Anonym sagde ...

Super nuttet børne kort fra Annette, dejligt hun har fået lidt hjælp fra Hennriette , mvh Vikki