søndag den 29. november 2015

1. Søndag i advent. JULEKORT-snestormen starter i dag.... =0)

Nu står vi lige på kanten af december. Så jeg tror vi starter i dag med at OSH juleblogge. ;0)

Jeg var så heldig at julekorthygge med Cecilie m.fl. i går. Jeg blev fyldt op med så mange fine ideer og i dag får I et par stykker af de julekort Cecilies har leveret til OSH i år. 

Snefald i baggrunden og en lille strimmel julehuse syet på. Bling stjerne og et af de skønne danske BRANDT LASSEN design stempler   UHA de er gode !!!
Kender I det med alle de nuttede julepapirer der på mystisk vis sniger sig med hjem, selvom man måske slet ikke mangler julepapir - og især dem med de søde små motiver - se lige her hvad man med tålmodighed og en lille cirkelpunch kan kreere - evt. af sine rester.

Lækkert kort med WHITE SPACE og så sker den en masse i den anden side af kortet. FED ide med julehilsen stemplet på en mønstret fane - det KAN lykkes uden teksten drukner - se selv!
I anledning af den kommende lykkelige begivenhed i Cecilies familie talte hun og jeg også barselsorlov og med den ikke eksisterende honorering (udover glæde og stor taknemmelighed) jeg kan tilbyde ;0) var det jo svært at sige nej til, så I skal vide, at december er Cecilies sidste arbejds-måned inden hun går på barsel. Hun og jeg arbejder på at finde en passende barselsvikar og lykkes det hører I selvfølgelig nærmere. 

Fra 1. December er det planen, at vi juler helt vildt hos OSH og hver dag viser nogle af alle de fine julekort, der kom ud i verden i år. Og udover månedens kommentarpræmie kan det være Fifty leger mini julemand, så følg godt med herinde. :0)

10 kommentarer:

Margit sagde ...

Super fine kort I har lavet... vær sikker på, at det ikke passede fruen at hun ikke kunne deltage...ggrrrrr...
Glæder mig til at høre mere om dagen ;) KNUS

Annette / aka sagde ...

Smukke julekort i dagens indlæg.
Tak til Cecilie for den store indsats du har gjort med inspiration i både fif-kort og julekort gennem flere år. Du har været guld værd, Cecilie, for både projektet OSH og for os, der nogen gange manglede ideer.
Din orlov er så fortjent, og jeg ønsker dig alt muligt held med lillemanden, når tiden kommer.

God søndag til alle der læser med her.

Unknown sagde ...

Dejligt med god inspiration til nye OSH kort. Glæder mig til at se den nye barsels vikar😊. Rigtig glædelig 1. Søndag i advent til jer. Kh 10na

Annette Vesth sagde ...

Flotte kort - især den enkle med cirkler og White space tager jeg til mig . Super god ide til st få brugt nogle af de små rester , jeg ikke kan nænne at smide ud. Godt tænkt...

Bodil Bording Hansen sagde ...

Fine kort, og dejligt med nye ideer.
God barsel til Cicilie, det bliver rigtig dejligt med en
lille ny,og er det bare halvt så skønt, som at få et
barnebarn, ja så er det, det bedste i verden så glæd dig :0)

Stinne sagde ...

Super fine kort , begge versioner.
Held og lykke til Cecilie med hendes nye titel og lillemanden- glæd dig, verdens bedste oplevelse💙
Tak for inspiration og vildt gode nemme og fede tutorials til skønne kort.
Er spændt på at høre hvem den nye inspirator er.....?

Jean sagde ...

Skønne kort, smart med cirklerne :)

Anonym sagde ...

Først må jeg lige ønsker Cecilie et hjertelig tillykke samt held og lykke, mon ikke der er nogen der vil tage udfordring op at være barselsvikar, det håber jeg på da det er dejligt med FIFer når man har behov for lidt inspiration. Super god ideer, jeg samler på julepapir rester men det bliver sjælen brugt. Jeg har papir med huser på strimler der mangler en god LO ide så tusind tak, nu kan det endelig brugs, mvh Vikki

Sivsko sagde ...

Super kort fra Cecilie og dejligt hun skal på barsel - vi glæder os allerede til hun kommer tilbage

Margit sagde ...

Som altid... LÆKRE kort fra Cecilies hånd. Og med nye idéer til anvendelse af selv de allermindste rester...