lørdag den 28. marts 2015

Weekend WAUW med udpakning af en pakke kort fra Conny H.

Hej med jer

Fifty og jeg har filmet igen - denne gang en pakke kort fra Conny H:

https://www.youtube.com/watch?v=u1wD3NCt1ug

Den blev vist desværre for lang til Ipad visning  men på PC duer den. =)
Vi har prøvet at klippe i den - men det gik da HELT galt så nu får I den som den er.

Ved gennemgangen af kortene har jeg også valgt at fokusere lidt på de ting vi tit bliver spurgt om, man kan også læse det på bloggen men nu har jeg gentaget nogle af rådene i videoen. Da Fifty var lidt doven den dag vi pakkede kassen op er det BÅDE håndholdt kamera og udpakning med 1 hånd, så videoen blev lidt længere end sidst - men vi håber I snupper en kop kaffe/te og ser den alligevel. =0)

TAK for de snart mange fine kort til dig Conny og god weekend til jer allesammen.
Pyt med havemøblerne - men husk det med urene denne weekend.

NEJ sådan et indlæg kun med et link i er da lidt trist - så her et af Margits børnekort fra fotolageret:

Skøn lille fyr med slangebøsse i lommen på sin overall og sin gode frøven.  =0)



9 kommentarer:

Gitte sagde ...

Herligt kort.

Annette / aka sagde ...

Tak for dejlig video af alle de fine kort fra Conny H. Det var jo spændende at være med til - som at være der selv. 😃 Og der var godt nok mange fine kort med nye ideer.
Fifty så også ud til at nyde synet......så stille han var.

God dag til alle i HQ.

lam sagde ...

fin video og flotte kort

Unknown sagde ...

Fine fine kort og tak fordi du gider ;-) kh 10na

Anonym sagde ...

Super skønt børne kort fra Margit, dejligt farve og papir kombination der passer så godt sammen med den nuttet lille drenge, så nu vil jeg bytte iPad ude med computer lave en kop kaffe og kig på Conny's kort, rigtig god weekend, mvh Vikki

Bodil Bording Hansen sagde ...

Hyggelig film med mange fine kort, og sikke et arbejde :0)
Knus og hav en god dag...

Margit sagde ...

Ja, jeg nappede altså din biografforestilling på Iphonen =0)
Og det gik.... ;)
Super mange flotte kort og MASSER af gode idéer.
Og ham min frø-ven ÆÆÆLSKER jeg...
Han har været med i Sydspanien ;)
fnis...
RIGTIG GOD AFTEN TIL HQ...
Og KRAM til Fifty

Mette sagde ...

Sikke en masse fine kort fra Conny - og herlig video du har lavet :-)

God påske til HQ

Sivsko sagde ...

Super sødt kort :)