tirsdag den 17. marts 2015

Indlæg med foto af månedens præmie OG en fin video fra Pia L.

Hos OSH er vi utroligt priviligerede. For det første har vi en masse søde og dygtige kortmagere der tænker på os og laver fine kort vi kan sende ud i verden til de udsendte soldater (og politi). Men ikke nok med det  vi har også gode støtter både blandt butikker og private.

Fifty og jeg er på pletten til SAM i april - og jeg skal da lige love for vi glæder os til at modtage fine kort - for vi har i den grad tømt kasserne da vi sendte kort for nyligt. Hvis nogen har en god ide med helikoptere, så har vi lige fået en forespørgsel om kort fra en helikopterenhed der gerne vil modtage dem så det passer med vi sender lige efter SAM. GODE ideer modtages med kyshånd.

I denne måned er det for eksempel hele to gode OSH-venner der står for månedens præmie (TAK til Vikki) som er et superlækkert sæt med fine og anvendelige tekststempler:


OG derudover kan vi dele en fin video med en god ide. Her er det Pia L. vi siger mange tak til - se videoen her og find resterne frem:

"https://www.youtube.com/embed/MWgqlmEq7mM

Også her vil vil gerne se de kort I får lavet inspireret af Pia's video, så her kommer Mr. Linky og FORRESTEN det kan da ikke passe der kun er 1 der har fået lavet et fif-kort efter Cecilies nyeste fif?? ;0) vel ???




11 kommentarer:

Sivsko sagde ...

HVOR ER DET BARE EN SUPER LÆKKER PRÆMIE :)

Jean sagde ...

Ejj super fed video det var et rigtig god tip.. Tak for det Pia, du altså bare rigtig god til at lave videoer :)

Gitte sagde ...

Super flot præmie. En rigtig god video.

Annette / aka sagde ...

Vildt lækker præmie og Pias video er bare rigtig godt lavet og med smukt kort.

Heidi sagde ...

Sikke en lækker præmie.
Og en rigtig skøn video - herlige fif og gode ideer, som helt sikkert skal afprøves.

Margit sagde ...

Jamen den fine video må da ende med an masse kort... ;)
Herligt når man kan få ryddet ud i lageret af rester!!
Og FEEED præmie... men jeg e jo lige blevet trukket, så det må blive en anden der er heldig =0))
Kram til HQ

Anonym sagde ...

Super video, elsker god ideer til papir rester, jeg har lige lavet en bunk med bånd rester der mindes lidt om Pia's ide og tillykke die er bare fantastik, endelig med dansk tekst....jubiiii, håber stemple sæt finder en god hjem, fortsat god uge, mvh Vikki

Mette sagde ...

Lækker præmie og som sædvanlig en god video fra Pia...Alt er beskrevet grundigt og kortet er virklig sødt.
De kort jeg lavede efter Cecilies fif blev ikke som ønsket, men nu har jeg linket alligevel :-)

Pia Larsen sagde ...

Fed præmie på højkant. Må dog se hvad som kan nåes, når jeg er hjemme fra ferie igen om en uge :-)

Margit sagde ...

Jeg har prøvet at samarbejde med Mr. Linky... men det gider han SLET ikke være med til =0(

Stinne sagde ...

Super lækre præmie charlie.....
Har du set de nye avery Elle fly by stempler? Jeg har spurgt Anja fra ptw om hun vil tage dem hjem, til os der laver osh! Og det gør hun gerne!