onsdag den 4. december 2013

4. december - Se lige denne dims...


Ja så er det allerede den 4. december UHA hvor dagene suser afsted:



Men Fifty har passet sit job og viser her pakke nr 4 i OSH's julekalender:

Jeg skriver naturligvis TAK de dage det er en sponsoreret gave - men i går og i dag og andre dage der ikke står noget er det Fifty der har været i sparegrisen =0). Dette er et løst hoved til en Promarker pen - som har ULTRA fin spids og det er så smart at man kan nøjes med at sætte den på sin pen - tegne lidt så der kommer farve frem - tegne eller skrive det man har brug for - tage den af og skrive til den er løbet tør - så kan den bruges på en anden farve næste gang. SMART ikke??
Et fint lille sæt fra Annette (aka) i hhv. rød og blå med en LÆKKER embossingfolder jeg ikke lige kender og en fin kantbort med "bobler". Jeg ELSKER kort med lag på lag matter - det giver bare lige lidt ekstra ikke??? TAK for kortene til dig Annette. 
Og HOVSA - vi har haft så travlt med julekalenderen at vi HELT har glemt at finde november måneds vinder af kommentarerne - det bliver også i weekenden. =0) Beklager - men vi er jo kun en 1 bjørn og 1 "mand" besætning her i HQ.

24 kommentarer:

May Britt sagde ...

Rigtig søde julekort... og da super smart med den spids...

lam sagde ...

søde julekort

Mette sagde ...

Sikke nogle søde kort...den der hul-bort-punch har jeg jagtet længe, gad vide hvor Annette har købt den ?

calmlund sagde ...

Søde kort AKA har lavet.

Lise sagde ...

Super søde kort Annette har lavet og de spidser er bare helt fantastiske. Med dem er det nemt at lave meget små detaljer:-))))
God dag til Bjørnen og hans medhjælper:-)))))))))

Unknown sagde ...

dejlige, enkle kort.

Unknown sagde ...

Jeg holder meget af enkeltheden i kortene. Enkel og utrolig smukke.

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

De er rigtig fine de tynde spidser til promarkers. Så kan man virkelig få detaljen med ;)

Hvor er det bare skønne kort, Annette igen igen laver - selvom jeg har været på et kursus i "enkle kort som OSH" hos hende, skal jeg vist træne en hel del, før jeg ikke bliver overrasket over hendes flotte kort

Rysse sagde ...

Rigtig fine kort der er lavet. Ja det giver lidt ekstra at lave lag på lag.

Anonym sagde ...

Rigtig flot embossing folder og kant, de passer godt sammen, jeg har også disse "dimsedutter" til promarker de er bare fantastik, fortsat god dag, mvh Vikki

kortmager sagde ...

Flotte kort. Ja, det giver det ekstra, som også samler kortet. Det er smart med den spids, man bare kan tage af...

Sivsko sagde ...

Rigtig søde julekort

Mio sagde ...

Rigtige dejlige julekort, og smart dims : ))
Rigtig god 4 dec.

Bodil Bording Hansen sagde ...

Flotte flotte kort fra AKA :o)
Knus Bodil

Anonym sagde ...

..de er nemlig super smarte de fine spidser til ProMarkerne. :)
Mange hilsner fra Tina M.

Pia Larsen sagde ...

De ekstra fine spidser til Promarkers er super gode!

Annette / aka sagde ...

Ja de spidser har du jo også sørget for, at jeg blev afhængig af - og tak for det. haha. Jeg er så glad for dem.
Embossingfolderen er vist en Cuttelbug. Og kantpunchen er købt på udsakg hos Specialkøbmanden.

God aften i HQ.

Maryann Laursen sagde ...

Den tip kender jeg ikke lige? Men det er godt nok nogle flotte kort Anette har lavet her igen igen, hun er bare sååå dygtig altid.

Heidi / Heroly sagde ...

Dejlig embossingfolder som Aka har brugt. Det giver god baggrundsstemning på julekortet.

Heidi / Heroly sagde ...

Dejlig embossingfolder som Aka har brugt. Det giver god baggrundsstemning på julekortet.

Anja Døj Jensen sagde ...

Fint kort. Smart med pennen.
Anja

Carolina sagde ...

Rigtig flotte julekort :-)

Signe Bendorff sagde ...

Dejlige kort fra Annette....

Lisbet M sagde ...

Sikke en smart pen - den må godt blive min.