søndag den 22. december 2013

22. december - og julehilsen fra Camp Bastion

Allerførst denne dejlige julehilsen fra Camp Bastion og se lige hvor fint besøg de har haft, håber Kronprinsen også så OSH-kortene =0):

Som altid er det jo af åbenlyse grunde dybt hemmeligt når politikere og kongehus kommer forbi KUFFEN, men det gør jo ikke glæden mindre kan I nok se på Judy og Selma. (foto lånt på Kuffens blog).
FIFTY ville rigtig gerne have stået der lige mellem en af pigerne og Frederik.....  
Og hvis I klikker her kan I læse hele indlægget - og se en hilsen til os allesammen i OSH nederst i indlægget.
http://campbastion.kfums-soldaterhjem.dk/#post43  og den er vi RIGTIG glade for!!!

Der er også et fint billede af hele holdet dernede - det giver god dybde i et gruppebillede når man kan kravle op på 3 køretøjer.

Her er vi klar med de sidste pakker i adventskalenderen til alle I flittige OSH'ere OG fordi jeg er så dårlig til regning har jeg jo pakker til en hel uge så derfor viser vi to pakker hver dag de sidste dage:

 Et af de MEGET populære Fizzy Moon stempler Fifty har udvalgt (han kan jo lide ALT med bamser på) er en af pakkerne - at stå på ski er IKKE nemt kan I nok se:

Han er ikke så julet - så han kan bruges til alt der har med vinter at gøre.
 Og endnu en pakke bånd - med tak til Jette og Scrapdesign:


Mit kamera er ved at løbe tør for julekortsfoto - men her er et der godt nok er fra sidste år - men jeg kan ikke slutte 2013 uden også at sige TAK til Anne T. fra Fyn - der desværre blev 100% digiscrapper men som i OSH's levetid har lavet RIGTIG mange flotte kort til os - her en lille punchet isbjørnefamilie:

Er de ikke skønne???? Udelukkende to farver kartonrester og lidt lyseblå sværte.
Jeg må videre i de sidste juleforberedelser - at efterlade Fifty med tape og gavepapir er ikke altid en god ide - han kan nemt komme til at hænge fast i taperullen med al den pels. =0)

12 kommentarer:

Unknown sagde ...

Fantastisk FOTO af vores kronprins og et par glade piger. Se lige hvor de stråler og hvem ville ikke det. Sødt bamsestempel og lækkert bånd. God 4. Søndag i advent til jer i HQ. Kh 10na

Maryann Laursen sagde ...

Hvor er det isbjørnekort bare flot. Dem er jeg bare vild med og de her er rigtig søde. Og også en herlig gave til den heldige her idag.
Rigtig god dag til alle derovre og løb nu ikke alt for stærkt.

Margit sagde ...

Sikken en dejlig hilsen og et smukt billede af de dejlige piger i KUFFEN og vores herlige kronprins.
Og fint kort med bjørne... den idé er da for fantastisk...
Ja tak... hvis du vil være sød at passe godt på Fifty. Han skal jo nødigt ligge syg i julen...
knus og hils

Anonym sagde ...

Dejlig hilsen fra Kuffen, super foto, men vil har vært endnu bedre hvis Fifty var med ! Super søde stemple den har jeg aldrig set før, I ønskers alle sammen en rigtig glædelig jul, mvh Vikki

Pia Larsen sagde ...

Puha, Julen nærmer sig med hastige skridt og de sidste forberedelser skal jo nås. Så nu nupper jeg en lille pause fra køkkenet og hygger med at tjekke blogs. Fantastisk billede fra Kuffen.

Anja Døj Jensen sagde ...

Ja lidt kongelig har man vel lov og være:-)
Anja

Heidi / Heroly sagde ...

Halløj, sikken en overraskelse, med så fint et besøg. Dejligt at vores Kronprins også stiller op til et privat foto.
Godt gjort.

Det er blevet en super flot ugepræmie og god spænding hver dag for at følge med. Mon ikke vi alle får abstinenser efter jul?

Annette / aka sagde ...

Sikke en fin beretning fra Camp Bastion. Og tænk en oplevelse for soldaterne med sådan et fint besøg.

Skønt stempel du igen har fundet og så det lækre bånd...Dejlig præmie.

Ja, vi er flere der savner Annes inspirerende kort. Og alle hendes andre fine scrapting. Dagens udgave er også rigtig sødt. Jeg husker det udmærket fra hendes blog - vist som en hel serie...

Dortesjs sagde ...

jamen det gjorde kronprinsen da helt sikkert. rigtig god jul ønskes du osse her fra mig med tak for det gamle.

Cecilie sagde ...

Herligt billede! Og dejligt at kortene vækker begejstring.

Jeg har en veninde, hvis veninde (ja ja) er sygeplejerske i Afghanistan, og hun har brugt et OSH-kort til at sende hjem til min veninde. Ret hyggeligt!

Tina M. sagde ...

Åhh, det var da en dejlig juleberetning fra Camp Bastion - det luner sørme!
Mange hilsner fra Tina M.

Stinne sagde ...

Skøn nyheds mail, og skønt med fint besøg... Jeg ville godt nok ski.. Grønne grise hvis han stod i mit køkken onsdag morgen. Glædelig jul.