fredag den 20. december 2013

20. december og juleferie forude...

Fifty glæder sig - for fra i eftermiddag kan vi sove lidt længere og julehygge i rigtig mange dage:

 Og han har jo stadig pakker tilbage i sin kalender - her dagens pakke:
Linda fra Scrapper er sponsor bag dagens pakke - et fint lille tekststempel.
 Og dagens julekort er lavet af Annette M som blandt andet havde en håndfuld af disse fine snefnug med til OSH på et af hendes og Brits hyggelige arrangemementer Scrap-n-Dream i Tåstrup i år:

Flot med bling og juletekststempel. Kraftkarton danner selve kortet og var HELDIGVIS forsynet med et hvidt skrivefelt
indeni - for selvom kraft ser lyst ud er det rigtig svært at skrive indeni hvis man f.eks. kun har en blyant med ud
i ørkenen - så JULEØNSKE her fra OSH - at vi ikke skal sætte hvide skrivefelter i så mange kort næste år  =0).
GOD fredag allesammen - der er vist stadig julefrokoster - så jeg håber køerne ind mod København ikke er så slemme i dag når jeg om lidt kaster min bil ud i trafikken og kører på job.

19 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jubii sidste skole dag, glæde mig også at sov længe, smukt snefnug og lækker præmie, ha en god dag mvh Vikki

calmlund sagde ...

Fantastisk tekststempel og er vild med kortet.

Annette / aka sagde ...

Dejlig tekst på det stempel.
Og julekortet er jo SÅ smukt med den flotte die.
God arbejdslyst her den sidse dag før en god lang ferie.

Unknown sagde ...

Rigtig flot kort. Virkelig lækkert snefnug, rigtigt fint med sten på

Pia Larsen sagde ...

God Juleferie til OSH HQ :o)

Lise sagde ...

Lækkert kort med mega flot snefnug:-))) og super sødt stempel-gave:-))
God juleferie......jeg arbejder videre men mellem jul og nytår på lavt blus:-)))
God dag i HQ

Tina M. sagde ...

Ja så enkelt og alligevel effektfuldt kan det gøres. Rigtig god snarlig juleferie til HQ.
Mange hilsner fra Tina M.

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Sødt stempel, som jo helt sikkert kan blive brugt flittigt på OSH-kort <3
Super flot og elegant kort
God weekend og god juleferie til jer på HQ. Håber, I får mulighed for at nyde nogle dejlige dage

Maryann Laursen sagde ...

Sike et sødt kort, de snefnug er bare altid super søde på alt, så virkelig brugbare hele året faktisk.
Det stempel er da også bare såååååååååå cødt, hvem ville ikke elske at få et kort med den tekst på?
Håber I får en kanon ferie nu og nyder julen i fulde drag, og sov nu ikke FOR længe.

kortmager sagde ...

Superflot kort! Den die kommer på min ønskeliste! Sød stempel...

lam sagde ...

ja min die kommer rigtig til sin ret på Anettes smukke kort ;O)

Mutte sagde ...

Dejlig enkelt kort. Rigtig god ferie.

Mio sagde ...

Skøn gave i dag ; ) og lækker die og kort : )
uha det bliver godt med juleferie, håber ikke der er alt for mange biler i dag : ))

Bodil Bording Hansen sagde ...

Dejlig tekst og et skønt kort, den die må jeg ønske mig den er flot :o)
Knus Bodil

Heidi / Heroly sagde ...

Rigtig flot snefnug. Jeg købte den die på SAM. Den kan godt være lidt svær at skille ad, for der er flere snefnug inden i hinanden i samme die. Flot kort det er blevet til.

Lene sagde ...

Super fint kort. Sødt stempel

Lisbet M sagde ...

Så er der også juleferie til mig, og jeg startede med at få ryddet op i nogle ting på mit krea-rum - hyggeligt.

Karina Beck sagde ...

Flot CAS kort OG lækkert stempelgevinst!
God jul til HQ.

Unknown sagde ...

Lækkert stempel, lækkert kort, lækker snefnug die. Lækker, lækker, lækker. Kh 10na