mandag den 16. december 2013

16. december ny pakke - vinder af uge 2 og julekort

Mandag morgen og der er vel spænding om hvem den heldige vinder er ?:


Vi iler først med at trække en vinder fundet blandt de 118 kommentarer der var i denne uge - IMPONERENDE:



og det var denne kommentar:

Hold op et lækkert stempel. Den er simpelthen for kær den bamse! Rigtig fint kort - sød embossing både i det hvide og det mønstrede på 11. december - se bare lige her

Lagt af Lone T Ørnstrup - TIL LYKKE Lone - du vandt pakken for uge 2 hos OSH - og vi skal bruge din postadresse for at kunne sende den til dig.

Her er så dagens pakke i uge 3:

En sød lille blok med 32 sider der enten kan bruges som journaling pages hvis man scrapper - eller motiverne kan bruges på kort ELLER det kan være en mægtig sød indkøbsliste. Købt i Panduro af Fifty. =0)
Dagens julekort er fra Diana H. Mange tak for dette og mange andre kort i årets løb Diana:

Et fint filigran juletræ - sådanne udstansede dies kræver en MEGET sikker hånd når der skal limes for at det ser godt ud - og som I kan se mestrer Diana det fuldstændigt. =0)
God ny uge og på gensyn i morgen.

17 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Tillykke med den fine præmie til Lone. Jeg ved, du vil nyde de fine ting....

Fantastisk mange kommentarer på denne blog. Og flot Charlie, at du er med i juleblogging.

Rigtig flot kort fra Diana.

Lene sagde ...

Flot kort. Meget simpelt men lækkert.
Dejligt præmie

Unknown sagde ...

Tillykke tillykke med den fine præmie.,super flot kort.
Kh 10na

calmlund sagde ...

Stort tillykke Lone - tror min kommentar var den næste - for kunne huske den :)
Vildt sødt kort.

Anja Døj Jensen sagde ...

Tillykke Lone:-) Sødt og enkelt kort og lækker præmie til næste uge.
Anja

Unknown sagde ...

Tillykke Lone!

Det er et flot træ.

Lise sagde ...

Flot kort, lækker præmie og tillykke til Lone:-)))
God dag til HQ

kortmager sagde ...

Tillykke med gevinsten!
Smukt julekort fra Diana.

Tina M. sagde ...

Tillykke til Lone med gevinsten :)
Mange hilsner fra Tina M.

Pia Larsen sagde ...

Flot og enkelt kort! Og stort tillykke til vinderen af ugens godter :)

Cecilie sagde ...

Til lykke med præmien!

Og sikke et flot kort - lige i øjet.

Cecilie sagde ...

Til lykke med præmien!

Og sikke et flot kort - lige i øjet.

Maryann Laursen sagde ...

Stort tillykke til Lone med gevinsten, håber du får masser af sjove timer med det.
Og dagens kort er bare superfint også. rigtig flot lavet.

Mio sagde ...

Tillykke dejlig gave at modtage ; )

Signe Bendorff sagde ...

Sikke en spændende gave du har fundet... Og skønt kort... Det er bare så super skøn en die...

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Hvor VILDT! Jeg sad og skulle netop til at læse, hvem der mon havde været den heldige og vinde denne gang (og det er jo aldrig mig!), så jeg blev lidt underligt, for jeg synes, jeg kunne genkende skrivemåden i kommentaren og sørme om ikke det ER mig, der er vinderen!! VILDT FEDT! TUSIND TUSIND TAK Charlie og Fifty - og tak til alle jer andre for lykønskningerne :) Lige præcis det stempel vil jeg GLÆDE mig til at modtage, for det var faktisk sådan et, jeg kunne finde på selv at købe :)
Lækker gave, Fifty har valgt. Kan godt forstå, at den blev lagt i kurven
Rigtig flot kort, der er lavet - jeg glæder mig til selv at komme igang om et par dage, når jeg går på tidlig juleferie :)

Heidi / Heroly sagde ...

Mægtig sød die som bliver rigtig julet med de røde stjerne.