lørdag den 14. december 2013

14. december og sidste pakke i uge 2

Dejligt at I også var begejstrede over Cecilie's fif - for jeg er rigtig glad for at hun har lyst og tid til stadig at være med som "OSH's udsendte medarbejder" og håber hun har siddet i Bonn og hygget sig med alle de søde kommentarer.

Dagens pakke er en "godte" til jer der elsker stempler - jeg har fundet det i London så der vil ikke være en masse andre herhjemme der har det:

Som I kan se er der en masse små søde tilbehørs stempler der også kan bruges alene - jeg får da helt lyst til selv at beholde det.   =0)

Og for de glemsomme - her er hele pakken der trækkes lod om i morgen aften - PØJ PØJ allesammen..
 Vi er tilbage i julekortideerne fra Suså-scraps bunke:

Et enkelt kort - der med juleteksten på et stykke rødt der er sat ovenpå kortet er perfekt til de der ligesom jeg i sin tid er lidt utrygge ved at skulle stemple direkte på kortet HVIS det nu går galt. Her er det jo ligefrem en del af dekorationen - SMART. Se også lige stjernen over det stemplede juletræ. Punchet ud af et stykke mønsterpapir lige der hvor mønsteret passer.
Det var igen et kort som jeg nok skal skrive navn på hvis jeg får det at vide???

God weekend her fra HQ og på gensyn i morgen.


12 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Dejlig præmie igen - og vi er jo nogen, der ikke sådan lige kommer til London....
Fint julekort du viser i dag også.
God dag i HQ.

kortmager sagde ...

Den præmie kunne jeg da godt tænke mig at vinde!!! :-). Sød kort - kan godt lide den tekststempel

calmlund sagde ...

Uhh endnu en pakke der ikke ville være dårlig at vinde ;)

Lise sagde ...

Skønt stempel og dejligt at have noget ingen andre har:-)))) Lækkert kort og hele præmien tror jeg sagtens kan bo her hos mig:-)))))))
God dag i HQ :-)))

Mio sagde ...

Skøn præmie ; ) den må gerne komme hjem til mig tihi..
Rigtig fint julekort

stump sagde ...

Sikke dog en fin gave.. den kunne jeg sørme også tænke mig at vinde hi hvad skal man gøre???

Bodil Bording Hansen sagde ...

Skøn stempelpakke der er noget at glæde sig til.
Julekortet er rigtig fint og enkelt :o)
Knus Bodil

Pia Larsen sagde ...

Denne uges pulje ser lækker ud! Krydser fingre.

Jytte sagde ...

Hold da op, hvor en lækker pakke her er på spil ... og sikke et dejligt julekort ..

God weekend :)

Signe Bendorff sagde ...

Hold nu op en bunke med lækkerier... og så oven i købet et lækkert kort ;)

Sivsko sagde ...

Dejlige ting i præmien, og flot kort

Maryann Laursen sagde ...

Super stempelsæt, som da helt sikkert ville være fedt at vinde, og også endnu et super fint kort her.