tirsdag den 10. december 2013

10. december og her er dagens pakke.

Hvor julehyggeligt at læse jeres søde kommentarer til vinderne i går.

Vi er jo i fuld sving med anden uge og her er dagens pakke - som stammer fra Jette fra Scrapdesign og passer fint her i julemåneden:

Jeg tænker "J betyder juleaften...." som der står i den gamle julesang når jeg ser dette julealfabet  =0)
Og her er det så et julekort fra HQ - for vi glemmer måske at vise dem - men vi laver jo også selv julekort til kasserne:

Rød, hvid og grøn siger altid jul til mig - og den lille bamse der putter brev i postkassen ligner Fifty lidt ikke??
Det LÆKRE god jul stempel fik jeg sidste år af min søde mand - og klippet på denne måde passer det også på et alm. lille kort. Der er indbygget glitter i papiret med bamsen - men af den GODE slags der er coated så det ikke smitter af - så det kan godt bruges til OSH-kort.
PS  husk at vi skal bruge en adresse hvis du vinder herinde - ellers kan din præmie ikke komme frem.
Skriv til os på oshkontakt (a) hotmail.com eller via en privat besked på Facebook eller hos Scrapsisters.

Stemplet var en kalenderpakke til mig fra min mand sidste år. Han købte det hos Love2Scrap og det er et Inkido stempel - men hvor man kan få det nu ved jeg desværre ikke - det er et langt stempel - jeg har bare stemplet hvert ord for sig så det passede på et lille kort.


16 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Fine, fin præmie igen.

Og tak fordi vi også må se dine egne julekort......Det glemmer du da vist. Det er da bare så fint og med så god en opsætning.
Dine stempler fra K er jo bare SÅ fine - og ikke noget vi andre har !!!!
God dag i HQ.

kortmager sagde ...

Stemplet med god jul er næsten en "must have"! Flot kort og sød bamse :-).

calmlund sagde ...

NØJ nogle lækre bogstaver - kortet er rigtig skønt.

calmlund sagde ...

NØJ nogle lækre bogstaver - kortet er rigtig skønt.

Mio sagde ...

Dejligt at få lov at se et af dine egne kort : ) og fedt stempel.
Rigtig god 10 dec

Lise sagde ...

Super lækkert kort og skønne bogstaver:-)))))) Jeg tror bestemt også at j betyder juleaften:-)))))
God dag i HQ

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Fin præmie, men hvor er jeg dog vild med det kort. Bamsen er absolut for kær og ligner helt sikkert Fifty (er det mon familie?) og det stempel er da for fedt. Kan du skrive, hvor det er fra??? Det vil jeg gerne have hjem til samlingen :)

Anonym sagde ...

Super fine præmie igen og kort er mega sød, den stemple er bare god, elsker at der er tekst i bogstaver...smart, ha en god dag, mvh Vikki

Anonym sagde ...

Lækkert "God Jul"-stempel! Det vil jeg da også gerne vide hvor stammer fra :)
Mange hilsner fra Tina M.

Maryann Laursen sagde ...

Hvor er det bare et herligt kort, og dejligt at få lov at se lidt af dine kort også for en gangs skyld her. Og ja den bamse er bare noget så cute. Har selv brugt ham en hel del for et pare år siden, men misbrugte ham vist lidt, så der kom ligesom en pause senere, men måske skulle han ud fra gemmerne igen snart? he he. Lækkert alfabet også.

Bodil Bording Hansen sagde ...

Skønt julekort fint og enkelt, dejlige julefarver, og en fin gevinst :o)
Knus Bodil

Karina Beck sagde ...

Flot kort. Tak fordi vi også måtte se et fra HQ!
Fin præmie også.
God aften til jer.

Lisbet M sagde ...

Dejligt papir med snefnug.
Tak for, du tager dig tid til at dele ideer med os andre hver dag.

Pia Larsen sagde ...

Så fint, så fint!!

Sivsko sagde ...

Super flot præmie og kort

Heidi / Heroly sagde ...

Rigtig gode julefarver på dit kort. Det er ikke altid let at finde den rigtig dybe grønne farve, det giver et flot kort.