lørdag den 30. november 2013

Weekend WAUW - Love kort og JULESJOV fra Fifty

JEPS - dette lille logo vil være vores december logo - håber mange kigger med
og ser hvem de 4 heldige adventsvindere bliver.
ALLERFØRST vil vi gerne løfte sløret for Fifty's gode ide i julemåneden. Ikke alle er så heldige at få en scrapkalender at hygge sig med - så vi laver en lille en herinde på OSH bloggen og viser en ting fra Fiftys gavekasse hver dag i december - når ugen er gået og det er adventssøndag bliver der trukket lod kl. 20.00 og vinderen for den uge bliver offentliggjort i løbet af mandagen. Der vil også være minimum et par kort eller noget helt andet at kigge på hver dag. Så mens I holder en velfortjent ferie fra at lave kort til OSH i December måned - så må I da MEGET gerne stadig besøge os herinde og kommentere på hinandens kort. HVEM elsker ikke en hyggelig kommentar??? Så kig forbi igen i morgen - der viser Fifty det første decemberindlæg.

LYDER DET IKKE NISSE-hyggeligt?????  Det er TAK for i år fra os til jer allesammen.  =0) Og vi glæder os til at se rigtig mange kommentarer.

Som lovet kigger vi også nærmere på de fine LOVE kort fra konkurrencen - vinderens så vi sidst - her kommer resten i tilfældig rækkefølge og med navne hvor jeg har dem (som altid skriver eller retterjeg gerne hvis jeg bliver hjulpet) :

Her et sødt lyserødt og pink kort med indbygget overraskelse !
Kortet er lavet af dygtige Anne hørte jeg da jeg stod og tog dem ned fra væggen.
For se nu her hvad der sker når man åbner det... 

Smart ikke - det hedder et Peek-a-Boo kort - og hvis Google er din ven - så kan du finde tutorials fra USA på nettet.
TAK for den ide !
3 forskellige hjerter og en FIN tekst i taleboblen. Også fin embosset "blonde" med bling på.
TAK til ??
Grøn og rød som i vinderkortetet med fine små grønne grene der omkranser det store hjerte.
TAK til Renne tror jeg nok ?
Her en sød lille Tilda med forklædet fyldt med hjerter -  de 3 forskellige hjerter er dog præciseret ved det embossede stempel med det store hjerte og de 2 små faner med hjertemønster. Lidt bling og en tekst.
TAK for det Tina (FTZ) der har malet med Distress Ink hørte jeg.
Her er jeg SIKKER på at det er Renne - for hun har før lavet kort med denne skønne tekst og øjne =0)
Denne gang er det et par flotte sølvbriller og sådan kan man få dresset en stykke mønsterpapir fra
Søstrene Grene fint op.
TAK for kortet Renne.

RIGTIG god weekend allesammen - og lad nu December blive HYGGELIG og ikke stresset. Her i huset er vi i andres øjne nok allerede HÅBLØST bagud - men det er endnu aldrig blevet juleaften uden vi har nået det vi skulle - og jeg er sikker på i år bliver magen til. 

11 kommentarer:

Mio sagde ...

Skønne kort der oser af kærlighed : ) super ide det vil jeg glæde mig til : ) endelig tilbage i blogverden, der føles helt rigtig : )
Dec er hygge, det har du helt ret i, jeg bliver bedre for hvert år der går tihi....

Maryann Laursen sagde ...

Det lyder bare rigtig hyggeligt, og bestemt den ånd jeg kan tilslutte mig også. Synes efterhånden de fleste stresser så meget at hyggen går helt tabt i december, så det lyder bare skønt med en afslappet indstilling til det hele, jeg glæder mig til at se, hvad I har at vise os alle sammen her, og hvor er det bare flotte kort her alle sammen. Super flot arbejde piger.

Lisbet M sagde ...

Nej, hvor bliver det hyggeligt med en kalender på OSH. Det vil jeg glæde mig til.

Bodil Bording Hansen sagde ...

Det lyder rigtig hyggeligt med en kalender, og det er nogle søde
hjetekort :o)
Knus Bodil

Pia Larsen sagde ...

Uh, det lyder godt nok spændende med en OSH julekalender. Ser frem til i morgen d. 1. december :)

Iben sagde ...

Ih hvor hyggeligt med OSH indlæg hver dag - ham Fifty er nu en klog bjørn !
Glædelig December til hele hovedkontoret :-)

Anonym sagde ...

Jaaa.. en OSH kalender! Super ide! Jeg kigger helt sikkert ind :)
Mange hilsner fra Tina M.

Mette sagde ...

Hvor herligt !
Jeg kigger forbi...

Heidi sagde ...

Spændende december her og jeg vil kigge :-)

Flotte love kort, hvem kunne ik ønske sig sådan et i postkassen :-)

Rysse sagde ...

Hvor lyder det hyggeligt med en kalender. Ja, dec. er er travl måned - her er vi også håbløs bagud. Vi er så småt begyndt at pynte op.

De 3 lovekort er ikke Renne der har lavet dem, men mig. Beklager jeg ikke har fået sat navn bag på.

Heidi / Heroly sagde ...

Det lyder rigtig hyggeligt. Jeg indrømmer, at min søde veninde har overrasket mig med en advendtskalender, så jeg bliver allerede forkælet. Jeg er dog klar til endnu en juleleg. Kom bare an ;))