fredag den 19. juli 2013

14-dages fiffet #37


Ja som skrevet er det lidt sværere denne gang - da Cecilie har ændret det oprindelige kort lidt - men det skulle stadig være til at genkende - så her er den nye "Gæt et fif" - og som sidst udfordres I til at gætte fif'et og lave et kort efter denne nye model - der bliver linket til i dette indlæg via Mr. Linky.  Så "SÆT I GANG"  =0)


Som Cecilie skriver:

Noget af bagtanken med at gå tilbage til de ældre fif er at vise, at man faktisk kan ændre meget små detaljer og så få helt nye udtryk frem. Til denne uges fif ændrede jeg det oprindelige kort ved at ændre farver og mønstre, skifte motivet og teksten ud, og så anvendte jeg en anden die til at fremhæve kortets motiv. Alt sammen er blot små ændringer, men det er alligevel et helt andet kort end det oprindelige.

Og sikke papiret siger sol og sommer - GLÆDER os til at se jeres udgaver.




5 kommentarer:

Bodil Bording Hansen sagde ...

Rigtig sjovt kort det andet fif er jo.... også et fint kort ha ha :0)
Knus Bodil

Maryann Laursen sagde ...

Det er faktisk en rigtig sjov ide, med at genbruge de gamle fif, da de rigtigt nok kan ændres rigtig meget med ganske få små detaljer. Må hellere se, om jeg ikke kan få fingeren ud denne gang LOL.

Margit sagde ...

Herligt FIF - som jeg har anvendt til mange kort... her er det så i en ny version ;o)
God week-end til HQ

Margit sagde ...

ØV... Mr. Linky gider ikke lege med!! :o(

Annette / aka sagde ...

Jeg er jo i god tid.....kan jeg se.
Men fint fif, som jeg gik i gang med - og det kørte sine egne veje. Men et kort er det. LOL.