torsdag den 18. juli 2013

14-dages fiffet #36 - sommerudgaven med et lille tvist =0)

Hej allesammen - Så er det allerede weekend igen - og I skal have et nyt blogindlæg her hos OSH.

Cecilie og jeg har aftalt en lille sjov udgave af fif i sommerferien - hvor vi jo alle håber på at have travlt med at nyde det gode vejr og ikke være indenfor hele tiden. Vi kalder det "GÆT et fif"

Derfor har Cecilie lavet et spritNYT kort inspireret af et tidligere bragt fif - og vores ide er så at du
laver kort efter denne nye udgave af fif'et. (Du kan få hjælp til selve fremgangsmåden når du har fundet det originale fif). 

Hvis du linker til dit kort i dette indlæg og i en kommentar (eller i dit eget indlæg på din blog) gør opmærksom på hvilket nummer det oprindelig fif havde, finder Fifty en lille ting i sin præmiekasse til EN heldig vinder når måneden er omme. Lille hint (da Angely var sød at give OSH en blogmakeover kom der en ny knap der viser alle fif).

Her er det første i en række af  "GÆT et fif" kortene og Fifty og jeg glæder os til at genkende dem i de kort der i sommerens løb kommer herhjem til kasserne.

Sødt og sommerligt - og en lækker sløjfe med en lille tag før altid underværker.
Her kommer Mr. Linky og vi glæder os til at se MANGE små fotos her denne gang - måske slår vi rekorden??  God weekend fra Cecilie, Charlie og Fifty   =0)







9 kommentarer:

Maryann Laursen sagde ...

Et rigtig sødt kort, som er nemt og hurtigt at lave, så mom ikke, der er skulle blive tid til at lave et par stykker af dem denne gang, hvis ellers man lige kan få en time eller to ind imellem.

Pia Larsen sagde ...

phew, måtte bladre en hel del fif igennem ;-) Super god ide med en lidt anderledes fif-sommer.

Tina M. sagde ...

Herlig sommergætteleg :) ..mit bud er lagt hos Mister Linky :)
Mange hilsner fra Tina M.

Pia Larsen sagde ...

Så fik jeg lavet et kort efter tip nr.......psssst, du kan læse det, hvis du klikker på Mr. Linky ;o)

Annette / aka sagde ...

Det var da en fin ide med en lidt anderledes udgave af det gamle fif. Jeg tror næsten jeg kan huske det som nr.....Jeg siger ikke noget.
Sød udgave Cecilie har lavet igen.

God søndag til dem der læser med.

Mette sagde ...

Jeg har lavet et julekort efter fiffet, og hvis jeg ellers kan finde en computer der virker, skal i nok få det at se ;-)
- og fif nummeret ? Det har vi helt styr på ;-)

Annette / aka sagde ...

Så blev der lavet et enkelt kort efter det fine fif - en nytænkning af fif ? (se det på min blog)
Jeg kunne have lavet 10 kort på den tid, jeg har brugt på at uploade billedet her. Det er ikke alle steder i landet netforbindelsen er en selvfølge.....ÆV.
Fortsat god ferie til alle.

Margit sagde ...

Så fik jeg lavet en håndfuld med det "nye" gamle FIF.
I dag kan man se kortene på min blog... også hvilket nummer der er "genskabt" ;o)
Tak til Cecilie for at huske på at genanvende...

Annette / aka sagde ...

Så er der spammet med 3 indlæg a 1 stk kort af hver. Det er jo ferietid, så det medbragte udvalg af materialer er begrænset. Variationen er derfor lavet på anden måde.
Fortsat god ferie herfra.