søndag den 18. december 2011

Ekstra indlæg - Pressenyt fra Danmarks Radio P4 Søndag i farver...

Programmet Søndag i farver handlede om næstekærlighed i sidste uge - og midt i jeg sad og opdaterede bloggen til jer allesammen tænkte jeg - jamen det er jo bl.a. os - og skrev en mail til programmet om Operation Skriv hjem. Og sørme om ikke vi fik vores første radiospot i dag 4. søndag i advent hvor vi gik i æteren!!

Hørte du det ikke kan du høre det her. Her er et link til programmet http://www.dr.dk/radio/#/arkiv/soendag-i-farver vælg udsendelsen fra denne søndag og spol tiden til 01:05:30 ca - så kan I høre det og den fine julesang de har valgt at bringe bagefter. Så til alle I der er med til at holde hjulene igang hos OSH - MANGE TAK for indsatsen indtil nu - og NU har I været i radioen!!  =0) Fifty er så lidt fornærmet over ikke at blive nævnt - men ham lægger folk forhåbentlig mærke til, hvis de klikker ind her på siden og kigger.

Hvem ved - måske bliver vi ENDNU flere til næste år!!!

Og her i ugen op til jul har jeg gemt lidt fotos af julekort til at vise - idag fra Mona - en fin julet blanding af nisser, snefnug, hjorte, kagemænd, julemænd, søde små børn og guld og rødt - så bliver det ikke mere julet vel?? Og de er sikkert for længst nået herhjem igen og står et sted i Danmark med en julehilsen i.  =0)  TAK til dig Mona!






12 kommentarer:

Jean sagde ...

Ejj hvor fedt..
Stort tillykke med det første radio"spot" Håber der kommer flere af den slags med tiden :)

Fifty er jo så stor en del af OSH at jeg godt kan forstå hvis han blev lidt trist ;)
Så må du kæle lidt extra for ham og glæde ham med det kan være i får endnu mere at pakke og kikke på efter det :)

Anonym sagde ...

Jamen, hvor er da det fantastisk! Dejligt med udbredelse af det gode budskab :-)
Mange hilsner fra Tina M.

Annette / aka sagde ...

Det er et rigtig fint indslag fra radioudsendelsen. God reklame. Mon ikke det giver ekstra besøg her.

Og fine kort fra Mona.

lam sagde ...

Er hvor fed emd sådan en opbakning og så i radioen. Godt gået Charlie

Margit sagde ...

Super fine julekort i de allerbedste farver.
Super godt gået du fik lavet reklame for OSH... fint indspark...
Og synes at kun spore at det "rørte ved noget" inden i...
Det er rart...
Kram...

Karina Beck sagde ...

SÅDAN Charlotte! Jeg har lige været inde og høre det. Hvor er det en god omtale!
Og flotte kort Mona har lavet til det gode formål!
God ny uge til alle.

10na sagde ...

Dejligt med gratis PR. KH 10na

Anonym sagde ...

Herligt med lidt reklame i radioen.
Og sikke nogle fine julekort igen, det er herligt med så mange med forskellige farver og motiver.
Hvor kommer alle de ideer dog fra.
Bodil

Mio sagde ...

Hvor godt : ) fedt meget mere af det, så alle kommer til at kende OSH : ))
Dejlige kort fra Mona

Jytte sagde ...

Dejligt for OSH med lidt radio-reklame :) Jeg melder mig på banen i 2012 med lidt kort til OSH. Håber små bidrag også er velkomne, for jeg har ikke tid og overskud til de store donationer. Vil bare gerne være med alligevel :)

Knus Jytte :)

morkaren sagde ...

Ja, men jeg hørte det, og sagde hør Max, det er Charlie fra forummet, og så måtte jeg forklare ham hvad det var du stod for, selv om jeg ikke er kortpige, så siger jeg: godt gået Charlie. knus morkaren.

Anonym sagde ...

super kort synes det er dejligt at se flere jule kort. Hvad med dig Charlie TV, Avisen, Blade og nu Radio ! Whatever next? et stjerner på Hollywood Boulavard? Håber at det bringer nye "familie medlemmer" synes alle det opmærksomhed er godt fortjent.Mvh Vikki ps jeg er næsten færdig med kort