torsdag den 15. december 2011

Det LOVEde extra indlæg med kort!

Nogen gange overser man en fin detalje når det går stærkt - og det gjorde jeg forleden med Ibens kort med den STORE blomst - så en dag hvor lyset var bedre måtte jeg tage et NYT foto for at vise jer at det faktisk var et fint Valentines kort - se selv hvad der står hele vejen rundt på den blomst:

En loves me - loves me not - tælleblomst - hvor nuttet !!

Og nu vi taler om Valentines kort - så har jeg denne flok fra Margit - som altid laver flere af hver kort - så disse fotos repræsenterer 76 kort til den nye sending. En kasse der tæller skal nok komme på bloggen snart - men der er lige lidt juletravlhed her i HQ - sådan HELT privat travlhed.  =0).

 Her ved jeg Margit har kigget dybt i posen med ældre sager - men lækkert farvestærkt kort blev der ud af det.
 Restestrimler i sarte lilla og grønne nuancer og de fine Stampin Up hjerter på. Går rent hjem hos en soldat der snart har været væk i 6 måneder, mon ikke??

 En lidt anderledes restemodel - igen med de gode, enkle og sikre tekster!

 Jamen det er da DET jeg gør - og dette kort siger det bare så fint!!

Og dette med fin bort og lækkert Marianne Design hjerte og QK bogstaver siger det samme bare i en forkortet udgave.

MANGE tak for de mange fine kort Margit. Glæder mig til de skal afsted om ca. 3 uger og håber der kommer en masse andre modeller inden for samme genre - for "det er jo det de unge vil have"..  =0)

Vi ses igen på et tidspunkt i weekenden - nu husker I vel hvad det er for en LÆKKER præmie der er på højkant i denne måned??  Adgangsbillet til Scrap-n-Dream i februar måned!!!!  JUBIII !!!!

10 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Godt du fandt ud af det med blomsten, for den er vel nok fin.
Og Margits produktion når da nye højder.
Det er godt, for jeg har bedt hende lave en stak fra mig......

Godt hvis vi kan se her "hvad de unge vil have"......Hvor skulle vi ellers vide det fra ? LOL.

May Britt sagde ...

Ej hvor er den blomst da bare sød... og alle kortene er bestemt også super flotte... utroligt hvad man kan få ud af papir og fingersnilde... Go 15 december..

Nikolette sagde ...

Jeg glæder mig sådan til at lave nogle Valentinskort, lige så snart jeg har lavet og sendt de sidste julekort :D

Margit sagde ...

Nøøøjjj... manner... dem havde jeg næsten glemt!!!
Jeg har været i sving i dag... ahr på fornemmelsen at vi snart ses , så der kan gå nogle med retur i vognen til HQ (fnis)...
Glæder mig SÅ meget til på søndag ;o) ;o)
Knus

Mette sagde ...

Søde kort, også denne gang ;-) Jeg har afleveret en posefuld hos Pia i Love2scrap i dag, som du får næste gang du suser igennem Roskilde. God weekend til jer...

Mio sagde ...

Dejligt at vi lige fik et nærbillede af den blomst hvor er den kær : )
Fine kort og super mange Margit igen har lavet dejligt ; )

Anonym sagde ...

Årh, hvor er den fin, den blomst - den er da ikke til at stå for..
Mange hilsner fra Tina M.

Anonym sagde ...

Lisbet:
Det er altid dejligt med ideer til restekort, for selv om jeg altid prøver at få brugt mine rester, så vokser bunken alligevel støt.

Anonym sagde ...

Sikke nogle søde kort, og så den blomst sikke et arbejde.
Bodil

Jean sagde ...

Ihh nogle skønne kort :) Smuk lyserød blomst..