lørdag den 8. januar 2011

Weekend-WAUW #1

JA - så blev det tid for den første Weekend-WAUW her på OSH. Håber I vil lege med!

Jeg har jo i løbet af 2010 set MANGE og MANGE FLOTTE kort - en af de meget faste og flittige bidragsydere er Cecilie. Hun har samtidig en mageløs evne til at bruge sine rester, en utrolig sikker farvesans og et mål om at BRUGE sine ting - det i sig selv er jo rystende, men genialt!  =0) Og så har hun altid sådan nogle fine, små detaljer - så kig lige med her i dag:

 Hvid karton, rester, borderkantpunch, hjertepunch, tekststempel en lille knap og lidt snor. Jamen jeg tror da de fleste af os har disse ting på lager! og her nedenfor med et par andre tekster:

Og se lige hvor lækkert et hvidt kort bliver når man embosser lidt på noget af det - og igen små bitte rester kom til ære og værdighed og inden i disse kort var der blevet brugt rester af rubons så der enten var små hjerter eller I hjerte U eller noget andet - supersødt og enkelt:

En rest, en snor og 3 håndklippede hjerter og igen modellen vi kender - men UHA jeg skal da godt nok lige øve mig lidt før mine rester ser så godt ud!  =0)

Og de sidste 4 kort er eksempler på de kort Cecilie lavede med mine rester i november måned, og det fik mig til at tænke på, at det kan være en god udfordring at stikke poterne ned i andres rester og se hvad man kan få ud af dem - Disse blev ihvertfald FINE, ikke??


Det blev et lidt langt indlæg - men det er jo netop WEEKEND. Hvis du har holdt ud og læst med hertil - så kommer overraskelsen her. Jeg vil i 2011 hver måned trække en vinder blandt de kommentarer der er kommet i månedens løb her på OSH-bloggen. Nogle gange er jeg måske heldig at have en sponsor - andre gange bliver det fra OSH's ikke eksisterende pengekasse =0) - men en lille hyggelig overraskelse vil hver måned finde vej til en heldig vinder. Da denne blog jo handler om KORT KORT KORT - vil præmierne selvfølgelig mest egne sig til kortproduktion - så der bliver ingen 30x30 ark i præmierne. Men HUSK det er en lodtrækning hvor du selv bestemmer hvor mange chancer du vil have. Der er 1 for hver kommentar og du kan så samtidig rose nogle af dine kortkolleger der også støtter sagen.

GOD Weekend - pøj pøj i lodtrækningen ved månedsskiftet og hvem mon når at lave lidt kort til OSH i denne weekend??

10 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Dejlige farver Cecilie har brugt på sine lækre kort.
Jeg skal i hvert tilfælde lave kort til OSH i denne weekend. Jeg er lige i kort humør ; )
God weekend.

Anonym sagde ...

Ja, Cecilie´s restekort har altid været lækre.. :-)
-og netop pga hende´s kort gemmer jeg nu rup og stup - nu skal jeg så bare lige lære at få det brugt også ;-)
God weekend fra Tina M.

10na sagde ...

JA, Cecilie er også min kort guru, hendes måade at anvende rester på er sublim. Det ligner aldrig et restekort. KH 10na

Mette sagde ...

Det er da vildt ! Sikke nogle flotte kort...Jeg må i gang. Rigtig god weekend herfra ;-)

Mette Hvistendal sagde ...

nu ved jeg hvad der skal ske med mine rester... håber du er klar på en lille potion fra mig af engang efter marts skal lige have 3 fødselsdage og barnedåb overstået i hjemmet...

god weekend

Annette / aka sagde ...

Ja, Cecilie er dygtig. Og en ørn til at få lavet restekort, så de ikke ligner noget der er lavet af rester - og det er en kunst !

Majer sagde ...

Synes at det er en rigtig god idé, at du nu har valgt at lave indlæg to gange om ugen. Det andet må taget ekstremt meget tid fra dig.

Dejlige kort Cecilie har lavet. God inspiration til at få brugt de små rester på.

God søndag fra Majer

Benita sagde ...

Dejligt med faste indlæg - det skal jo ikke tage hele din fritid. Du skal også selv have lov til at scrappe...

Cecilies restekort er blevet det helt store hjemme hos mig. De er simple og kan laves af meget små rester. :) Og ja Cecilie er vildt dygtig!

ann - abc sagde ...

Hvor er det bare nogle flotte "reste" kort, jeg er super imponereret og inspireret. Jeg må straks igang :-)

lam sagde ...

skønne skønne kort....er der mulighed for at aflevere kort til scrap N dream messen d. 12/2 ???