tirsdag den 25. januar 2011

TirsdagsTAK #3 - kort fra unge piger på Fyn

Iben fra Multiscrap har været sød at sende mig disse billeder. Det er fra 19. januar, hvor nogle unge piger fra Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige i Odense var på besøg og havde sat nogle timer af til at lave kort. Årstidens forkølelser m.v. havde desværre betydet der var kommet nogle afbud - men her ses de 4 piger og deres leder Ulrikka. Og for en god ordens skyld har jeg selvfølgelig fået besked fra Iben, at det er OK med pigerne at bringe dette foto.  =0)


Og nedenfor de fine kort de fik lavet til OSH. Måske blev en ny hobby opdaget den dag?  MANGE tak - I ser ud til at have hygget jer samtidig og det er nogle superfine kort I fik lavet - dem glæder jeg mig til at tage med hjem når jeg kommer til Fyn til Convention i marts. Så har Iben nemlig indholdet af sin OSH-kasse med til mig.  

8 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Hvor er det dejligt at høre, at sådan en flok dygtige piger også leverer kort til OSH.
Hvor har de da været kreative. Og gad vide om ikke de rigtig har hygget sig imens - jeg tror det.
Måske er der endda nogen, der har fået lyst til at scrappe videre.

Cecilie sagde ...

Dejligt med nye "medlemmer", og resultaterne er jo super fine! Godt gået.

Benita sagde ...

Hvor dejligt med stemningsbilleder fra små events rundt om i landet. Det er herligt at se spirende kortkomtesser in action. :)

Sivsko sagde ...

Super Søde kort de har fået lavet.
Og rart at se hvem der laver alle de fine kort.
Krammer Heidi

Anja sagde ...

fine kort de har fået lavet og jeg tror de rigtig har hygget.....det gør jeg andre ihvertfald når jeg sidder og kreerer sammen med andre (og alene)

Karina Beck sagde ...

Flotte kort. Det ville da være hyggeligt, hvis dette projekt kunne få flere scrappere til; )

Mio sagde ...

Dejlige kort : )super dejligt at det breder sig, med OSH juhuuu

Heidi sagde ...

Super flotte kort og hvor dejligt med flere kort i kassen :)