tirsdag den 18. januar 2011

TirsdagsTAK #2 og hele 3,7 kg !!!

Allerførst tak til Lina - da jeg nu ved, det var hende der stod bag de flotte malede motiver, jeg viste frem i weekenden!!

Også TAK til alle jer der kommenterede på weekendens indlæg. Nogen gange får man, som jeg skrev "en glimrende ide" - og så viser det sig måske det bare var en almindelig ide - men her har jeg fået så mange fine tilbagemeldinger - både fra folk der tilbyder malede motiver og fra andre der tilbyder at lave kort med de malede motiver, at jeg TØR erklære ideen for GLIMRENDE!!!  Sikken et fint samarbejde vi kan få ud af det - og nogen nævner endda at det gør at de også føler de kan være med her - ALLETIDERS!!!  TAK fordi I tog imod ideen - det er jeg SUPER glad for!!! 

Og så til dagens sidste TAK - tirsdag er jo dagen, hvor jeg siger tak for de kort, der er kommet i hus og viser lidt af dem. Mandag morgen så det ikke så lovende ud - for jeg var ved at løbe tør for nye kort, jeg kunne vise jer - men sørme om posten ikke bragte mig en velskabt pakke på:


derfor overskriften - I troede nok lige det var noget med en baby eller et vægttab eller sådan noget - men NIXEN BIXEN. Det var en helt frisk og nys ankommet pakke med kort fra en helt ny frivillig - Mona fra Aulum (indsæt trommehvirvel).  1000 tak til dig Mona - her ses bare et hurtigt kig - jeg nåede at tælle at der var mere end 80 julekort til lageret og der ser ud til at være lige så mange eller flere almindelige kort, der kan bruges her og nu. SUPER at du har meldt dig under fanerne - og jeg vil hurtigst muligt plotte Aulum ind på kortet med et fint lille hjerte med et 1-tal i. I skrivende stund ved jeg faktisk ikke om Mona har fundet os via Scrapsisters eller hvordan hun har hørt om OSH - men det finder jeg måske ud af!

Her kan I se alle kortene og der var såmænd også ekstra kuverter - HERLIGT!!

Og her har jeg lige nået at pakke nogle enkelte kort op - FINE ikke??



Således blev det alligevel en god tirsdag her i HQ.  =0)   God uge til jer allesammen - her på Sjælland er sneen næsten væk (7-9-13) og vores ishelvede af en vej er igen farbar uden risiko for arm- og benbrud. DEJLIGT.

11 kommentarer:

Unknown sagde ...

Kære Charlie (Og Mona hvis du læser med!)
Sikke dog en pakke! Der ligger godt nok mange timers arbejde deri! Jeg er mere end imponeret!
Knus Engel

Anonym sagde ...

Sikke en kasse du har modtaget, det bliver spændene at se de forskellige kort og måske få nogle nye ideer.
Bodil H

Cecilie sagde ...

Det var da en forrygende flot og velskabt pakke, OSH har modtaget. Så flot!

Sivsko sagde ...

Det må jeg nok sige - der har været gang i Aulum. Det er lidt vild, man bliver lidt skræmt - det kan være man selv skal igang igen.
Krammer Heidi

Mette Hvistendal sagde ...

det er jo ligesom juleaften...
det er noget af n potion du der har modtaget

kram

Anonym sagde ...

Flot arbejde (STOR klapsalve fra mig) :-)
..glæder mig til at se lidt flere af kortene - det er så dejligt, at blive inspireret af andres kort..
Hav en god og kreativ dag fra Tina M.

Karina Beck sagde ...

Imponerende flot bidrag!

Benita sagde ...

Wauw en masse kort! Aulum er helt sikkert kommet på kortet. :)

Mette sagde ...

Hold da op...3,7 kg !!! Super flot... (jeg tror bare at jeg tager min lille bunke med til Scrapndream, ikk´?)

Annette / aka sagde ...

Det var dog et utroligt flot bidrag fra Mona.
Der ligger mange timers arbejde i sådan en kæmpeportion kort. Imponerende.

Anja sagde ...

wauw hvor er der mange kort-flot:-)