tirsdag den 4. januar 2011

På et hængende hår på vej til Vordingborg og flyet går i morgen...

I morges fik jeg hentet Nikolettes pakke på posthuset og da jeg kom hjem mødte jeg pakkeposten med en pakke fra Gitte/Hobbyboden TAK for den. Den nærmest flåede jeg ud af hånden på postbudet - og vi fik i en fart sat stickers bagpå og lukket de fire kasser, der stod klar - men ikke var fulde nok. Der blev således kort nok til Camp Price, Camp Bastion og Kandahar, så dem fokuserer vi på denne gang. Egentlig var der antalsmæssigt kort nok til Kabul også, men de sidste kort jeg havde på lager er lidt julekort (der kom efter deadline), nogle påskekort og konfirmationskort. Dem har de nok ikke den store glæde af derude på nuværende tidspunkt, så jeg har derfor 51 kort på lager og ellers er alle kasser støvsuget for kort. Pakkerne er leveret og afleveres i morgen i Vordingborg, så det når flyet der afgår i morgen - første onsdag i januar!

Så kort deadline har vi nok ikke "nerver" til en anden gang - men postleverancerne mellem jul og nytår drillede jo også lidt. Men TUSIND tak til de af jer, der nåede at give den en skalle, så vi kunne få disse sidste kasser afsted til det hold, der bliver afløst i løbet af februar. De har så nået at få kasser fra os TRE gange i det halve år de har været afsted - og som I har set i tidligere indlæg her på bloggen, har det gjort en forskel i deres hverdag og glædet dem derhjemme.

Som noget nyt kan I nu både holde øje med den tæller, der viser hvor mange kort vi TOTALT har indsamlet og en ny lille kassetæller der viser OSH's lagerbeholdning.

Tak for tilsagn fra både MEGET faste leverandører og jer der er med i ny og næ. Da lagrene er tomme p.t. og vi lige har dækket Valentines dag må svaret på jeres spørgsmål om hvilke kort der mangler være - ALLE SLAGS !! Har du lyst til at lave julekort inden du gemmer julekasserne væk er det såmænd også OK - jeg har alligevel en tom julekasse i OSH-reolen. Så der er frit slag - bare de egner sig til formålet (er du i tvivl så læs fanebladene øverst på siden).

For at økonomisere lidt med "krudtet" her hos OSH og for at I ved hvornår der er noget nyt at kigge på, vil vi fremover indføre to faste ugedage med nye indlæg.  Vi kalder den ene "TirsdagsTAK" og der nævnes hvem jeg har modtaget kort fra siden sidst og vises eksempler på kortene. Den anden faste ting bliver "Weekend-WAUW" - her vil også blive vist kort/tips/gode ideer eller måske en lille udfordring i ny og næ. Derudover vil jeg altid blogge øjeblikkeligt, hvis jeg har SPÆNDENDE nyt, f.eks. presseomtale, mail derudefra osv. Så kig endelig forbi - vi skal nok holde jer orienteret og måske underholdt. =0)

Sorry - dette blev lidt langt - men jeg ville lige afstemme forventningerne til året 2011 her på bloggen og fortælle om det nye system - der skal selvfølgelig også være noget at kigge på i dag - så her er kort fra kassen fra Multiscrap's kortdag - TAK til alle der deltog - jeg har ikke navn på jer - men du kan sikkert selv genkende dine kort.


Sødt blomster til lykke kort og en tænksom fugl.


Søde kort med lækre kantborder og noget fint fuglekarton med embossede vinger!

To lækre, lilla kort der passer fint til en Valentineshilsen.


Et par farveglade hilsner med stempelmotiver.

Og to 15x15 kort med lækre farver, border og blomster.

2 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Rigtig fine kort fra Multi´s kortkasse også.
Det lyder spændende med de nye tiltag. Og tak for svaret med hvilke kort.. så er det jo bare at gå igang.; ) : )

Margit sagde ...

Super seje kort og herlige tiltag Charlie. Knus herfra