torsdag den 20. januar 2011

NYT Danmarkskortet er opdateret og her er lidt af Monas kort

JA - som flere af jer skrev - Aulum kom i den grad på Danmarkskortet - og det gjorde Samsø (Gitte) og Høje Taastrup (Lina) også samtidig - så nu er kortet helt up-to-date med de oplysninger jeg har. Hvis du ikke kan se DIN by og ved du deltager i OSH må du endelig sende OSH en mail. Min krystalkugle virker jo f.eks. ikke hvis du har lagt et kort i en kortkasse. Medmindre du som nogen sætter en lille seddel på med navn og by =0).

I min ledige stunder tæller jeg stadig - Mona har været sød at informere mig om at der var 210 kort - men jeg skal lige have julekortene og de få der skal forbi skadestuen sorteret fra i totaltallet - ellers går der koks i systemet her i HQ! Så der går lige et par dage før tælleren bliver ajourført - men indtil da og frem til weekenden får I lige et kig på lidt flere af Mona's kort. Som hun selv skriver er der både nye og lidt ældre kort imellem - det er et GLIMRENDE eksempel på at vi scrappere er meget mere fokuseret på det end jeg tror modtagerne er. JA - jeg kan godt genkende noget ældre papir - men lur mig om det ikke kun er os "nørder" der har styr på den slags. Hvis et kort er snorlige, pænt lavet og godt sat sammen - og selvfølgelig overholde de få "regler" vi har måttet indføre - så er det velegnet og bliver modtaget med kyshånd her i OSH.  NOK SNAK - her kommer de:

Enkle med søde kort - der kan bruges til mange formål - lidt vild med den lille kuvert og det sarte hvide kort.

Et lille udpluk af hjertekort - og da der ikke specifikt står Valentine - kan de jo bruges til en kærlig hilsen på et andet tidspunkt.

Og til sidst eksempler på kort med stempler, farvelægning, embossing osv.  TAK til Mona !

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sikke nogle fine enkle kort, som nok skal glæde en kærste,kone eller mor, skønt med så mange.
Bodil H

Annette / aka sagde ...

Så mange fine kort - og så på en gang. Det er da utroligt.

Mette Hvistendal sagde ...

dejlige enkle kort... i morgen den 21 kommer der lige 27 kort i kassen hos unikscrap fra mig af, så ved du de ligger og venter på dig

Anonym sagde ...

..søde og enkle kort, der kan bruges til enhver lejlighed - lige hvad der er brug for hos OSH.
God weekend til alle.
Hilsen Tina M.

Mette sagde ...

Godaften...ja man kan kun blive imponeret ! Jeg har afleveret min beskedne bunke hos Love2scrap i dag, da vi kørte hjem fra Høvelte ;-). Kaffen vil jeg gerne have tilgode og selvfølgelig må du låne alle de billeder du vil. Der røg lige en "bonus" ned i indkøbskurven, som skal afprøves på kort til OSH i morgen...

Marianne1972 sagde ...

Jeg bliver super inspireret af at se alle de søde kort der bliver sendt videre. De er SÅ flotte... og til dig Charlie.. du er en superskøn quinde, at du ofrer tid på vores soldater dernede. Jeg er stolt over at kunne sige, at jeg kender dig, når jeg er på arbejde.
Knuz Marianne1972

Mona sagde ...

Tak for jeres søde kommentarer. Jeg er glad for, at kunne være med til at gøre en forskel, omend den er lille, for de udsendte soldater. Mona