mandag den 3. januar 2011

Kort fra Fyn - Vicky har været i gang igen...

En af Multiscrap's kunder Vicky har igen lavet nogle supersøde kort til OSH - tak for det Vicky !!!

 Jamen så kort kan det jo siges og godt ser det ud med hjertet som "O", ikke??
 Enkelt men effektfuld hjerteranke !
 Et lille farvelagt motiv med stemplet budskab.
 SÅDAN skal det siges - med blomster!  =0)
Jeg elsker jo bamser - men har kun prøvet at farvelægge disse stempler - smart at Vicky stempler dem i flere farver karton og klipper dem ud - det må jeg prøve en dag jeg føler mig MEGET tålmodig  ;0)

Og her endnu en bamse med det enkle, men stærke budskab:

Og i dag kom der en pakke med kort fra Nikolette - TUSIND TAK - dem får I at se senere på ugen!

2 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Rigtig søde kort.
Jeg når ikke at lave nogle kort inden den 8., men vil høre hvad der mangler mest lige nu af emner?
Godt nytår.

Anonym sagde ...

Sikke mange flittige hænder, og så med en masse nye og gode ideer, kortene er bare så søde alle sammen herligt at se.
Bodil H