torsdag den 6. januar 2011

Flere kort som er på vej til Afghanistan

En gruppe dygtige scrappere havde sat hinanden stævne i et sommerhus i november og Majer var en af dem. De rev et par timer ud af deres weekendhygge (nå nej - de hyggede SELVFØLGELIG også imens de lavede disse kort) og det blev der en fin stak kort til OSH ud af. Jeg kan genkende Majers stil og Charlotte Ravn (OK Get a life Charlie...) resten er jeg ikke helt sikker på hvem står bag - men MANGE TAK for dem til jer der deltog. Redigeret for at tilføje:  Jeg har nu fået at vide at Putte og Jette W. fra Falster var med til at lave kort den weekend! Så nu må vi have Falster på Danmarkskortet!!

Og for god ordens skyld er alle kort jeg viser p.t. kort der ER sendt afsted i denne uge. Lagerstatus i kassen i sidebaren rykker sig først, når der ankommer NYE kort til OSH.

Her får I andre et lille kig:


Karton, papir, stempler, sværte, embossing og pynt - vi bruger alle mere eller mindre de samme materialer - er det så ikke utroligt at se alle de forskellige resultater - DET bliver jeg aldrig træt af at kigge på. Super fine er hvad de er - allesammen og her kommer flere. Se lige hjertet der er embosset i sølvkarton og sværtet så mønstret fremstår tydeligere og de lækre kantborter - og og og... :

2 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Igen rigtig flotte kort.
Men jeg synes ikke at lagerstatussen har rykket sig ; ) : )

Anonym sagde ...

Sikke nogle fine kort som her er vist herligt med nogle nye ider.
Bodil H