lørdag den 4. december 2010

SE hvad posten bragte i dag!!! Og send gerne flere breve ;0)

1000 TAK til Heidi (Sivsko) for en fin bunke hjertekort til vores næste sending!! Perfekt pakket i en plastlomme for en sikkerheds skyld og alle med kuverten lagt indeni og hvidt skrivefelt i de fine, røde kort - der er da ikke et øje tørt - alt jeg skal gøre er sætte OSH label på og lægge dem i kassen!!! 

Og jeg har opdateret vores tæller - den har jo stået lidt stille oven på julekortforsendelsen - men nu begynder Valentines kort, generelle kort og alle de andre fine kort at drysse ind hist og her og vi har næsten TOMT på alle hylder her på lageret - så hold jer ENDELIG ikke tilbage  =0). Vi kan jo lige nå at få et hold pakker mere derned til ISAF 10 inden de rejser hjem i løbet af februar og når de ikke at sende alt hjem igen har vi en aftale om at de selvfølgelig videregiver kortene til ISAF 11.  OBS - som noget nyt kan du se tælleren i stor udgave (mere læsbar) under fanebladet øverst.

Juletravlheden er i gang - men bare 10 kort fra hver af jer der er på Danmarkskortet ville VIRKELIG rykke på lageret, please!  =0)

Tælleren viser selvfølgelig både kort fra SAM, fra OSH-kortaften hos Love2scrap forleden, fra min egen private minicrop med Cecilie, Sarah og Margit og disse kort fra Heidi.  GOD weekend og kør forsigtigt rundt omkring.

3 kommentarer:

Sivsko sagde ...

Super lækkert at du har modtaget kortene, jeg fik ikke lige skrevet til dig.
Vi skal nok få lavet flere kort.
Krammer Heidi sivsko

Mette sagde ...

Jamen altså...vi må i sving ! Mikkel betroede mig i går, at der er taget fine billeder af kassen med kort der landede helt ude i Patrol Base Line. Han har også taget billeder af den fine kalenderlys dekoration de har lavet. Jeg sendte gran, ler, lys og batteri-lyskæde ned til dem ;-)

Margit sagde ...

Nøøøøøøjjjjj... hvor er de fine....
Det er da kærlighed i lange baner...