onsdag den 18. august 2010

Kort i dag er fra kortkassen hos Love2Scrap's kunder - TAK!

Jeg kan ikke takke alle personligt når jeg tømmer sådan en kasse, men enkelte var der navn på eller en lille hilsen ved - så her ved jeg 4 af disse fine kort med søde stempler er fra LilleMille og Tina F. Mathiesen.
Der står Byrialsen bag på disse fine 3D og pergamanokort - også tak til dig.
May-Britt står for denne håndfuld skønne børnekort med rulleøjne - festlige farver ikke?

Og her tror jeg det er Byrialsen der har været igang igen.

Også tak til jer der ikke er nævnt ved navn, men som kan genkende jeres kort - der var 23 ialt - dejligt. Sammen med de 8 fra i går og de 62 kort fra "Mighty Scrappers" kortdag Nikolette lige har afleveret . (Tak for hyggeligt besøg til dig) er der 93 til tælleren - jeg ILER med en opdatering lige om lidt. Men en HURTIG hovedregning siger mig vi er over 500 nu - det rykker fint igen ovenpå ferien - alletiders!!!
Posted by Picasa

3 kommentarer:

May Britt sagde ...

Hi hi.. ja det er mig Byrialsen som har stået for de 15 af disse kort... og må tilstå at jeg fandt dem i gemmeren da jeg hørte om dette projekt og meget gerne ville støtte det...

Annette / aka sagde ...

"Hatten af" for alle de flotte kort der laves til OSH. - og for dit arbejde.
Og tillykke med den nye hjemmeside. Den er blevet så let overskuelig med de faneblade.
Jo, jeg følger skam med her fra sidelinjen.....

Margit sagde ...

Super flotte og meget forskellige kort. Jeg synes det er så super fint, at vi alle får lov at kigge med i, hvad der "lander" i kassen til OSH. Inspiration er sandelig en fin ting...
FLOT nyt LO du har givet bloggen...
knus...og ses d. 25. :o)