onsdag den 16. juni 2010

Så er der tæller i sidebaren - viser de kort jeg har modtaget til dato

Så fik jeg snedkereret en lille tæller så I alle kan følge med. Bemærk det kun er de kort jeg har haft fingre i - dvs. der kan ligge kort i kortkasser der ikke er os mig endnu og jeg har hørt om flere gode initiativer med færdige kort der er på vej til en kortkasse eller hjem til mig ved første lejlighed. TAK for indsatsen indtil nu - bliv ENDELIG ved - vi skal jo glæde MANGE og der er et stykke vej til første kasse er fuld og klar til at sende afsted. Også fordi vi er flere der masseproducerer ens kort - og dem deler jeg så op, så samme sted ikke får mange ens kort på en gang.

Jeg kan desværre ikke dele AL information jeg får ordret med jer her på bloggen - men jeg kan fortælle, at initiativet er blevet GODT modtaget og at der i sommerens løb kommer omtale om det inden for Forsvarets egne rækker. Til den tid kommer der selvfølgelig link eller presseklip her på siden. Så til alle jer der allerede er med - giv jer selv et klap på skulderen!! I er med til at gøre en forskel !!

VIDSTE du, at grunden til et kort hjem er en god ide er, at det kan være risikabelt at holde kontakten f.eks. via mobiltelefoner både for dem derude og de herhjemme. Så lad os få lavet en masse fine kort til de udsendte - sommeren er på vej - men det er endnu ikke for varmt til indendørs sysler - og jeg kan garantere man kan lave kort udendørs i sol - bare det er vindstille  =0).

Her er tælleren i lidt større udgave - men fremover ligger den i sidebaren og bliver ajourført når jeg enten modtager eller selv får afhentet nye kort.

Kassen står klar og jeg har lige printet flere små labels til bagsiderne - hvor hurtigt kan vi nå 250?

Ha' en god uge og fortæl endelig famlie og venner om OSH.

3 kommentarer:

Anne Thormose sagde ...

Jeg har 50 færdige kort liggende, klar til afsendelse, så jeg er sikker på, at tælleren hurtigt ryger over de 250.
Jeg sender dem, når vi har haft scrapdag hjemme hos mig den 27. juni - det kan jo være, at jeg når at få lavet et par ekstra. ;o)

Karina Beck sagde ...

Ja, jeg har også en pæn stak liggende, så de 250 er et sikkert mål ; )

Karina Beck sagde ...

ps. flot tæller forøvrigt ; )